Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

PANATTONI
3
0
VS
(20:13, 20:10, 21:19)
Volkswagen Financial Services
Raport meczowy
29/62 ATAK 16/59
8 BLOK 5
2/59 SERWIS 1/44
22 BŁ. PRZECIWNIKA 20
61 SUMA 42

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dariusz Sierpiński

PANATTONI


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 11 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

61.11

SERWIS%

8.33
ATAK

Piotr Sitkiewicz

Volkswagen Financial Services


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 10

ATAK%

70
SERWIS

Bartłomiej Masiczak

Volkswagen Financial Services


SERWIS 1/7 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

14.29

WYD%

-14.29

SKUT%

14.29
BLOK

Witold Przychodzeń

PANATTONI


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Dariusz Sierpiński

PANATTONI


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

100

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Witold Przychodzeń

PANATTONI


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dariusz Sierpiński 14 3 11 1 3 2 1 2 0 1 0 11 0 4 0 0 0 0 100 100 0 3
Witold Przychodzeń 7.5 3 5 2 2 0 5 2 1 0 4 6 2 3 0 1 0 0 75 75 2 0
Adam Kwiecień 7.5 3 5 3 5 1 1 1 1 1 0 6 1 3 2 1 0 1 71 43 2 0
Michał Zadrąg 7 3 6 2 3 2 0 1 0 0 1 6 2 1 6 4 1 0 58 8 2 0
Jarek Malczyk 3 3 2 0 0 0 0 0 2 0 0 6 1 2 2 1 0 0 80 40 2 2
Marta Sieklucka 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 9 1 1 1 1 0 0 67 33 1 0
Volkswagen Financial Services
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Sitkiewicz 8.5 3 7 1 1 0 1 1 1 0 0 5 1 9 3 0 3 1 75 56 2 0
Jarosław Żelewski 6 3 5 6 5 1 2 1 0 0 1 6 1 6 3 2 0 1 75 50 0 0
Łukasz Suchodolski 5 3 3 2 10 4 2 1 2 0 0 7 1 9 0 1 2 0 75 75 0 1
Adrian Kaniowski 1.5 3 1 0 0 2 1 0 1 0 2 5 2 3 4 1 1 0 78 33 2 1
Bartłomiej Masiczak 1 3 0 0 2 1 2 0 0 1 0 4 2 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Olga Bodo 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)