Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

SAVILLS
3
1
VS
(13:20, 20:14, 21:19, 20:17)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
27/87 ATAK 37/87
5 BLOK 6
7/73 SERWIS 2/71
35 BŁ. PRZECIWNIKA 25
74 SUMA 70

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


PKT 20 SR 4 PKT/SR 5
ATAK 17 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

43.59

SERWIS%

7.14
ATAK

Piotr Wojtczuk

PKP INTERCITY


ATAK 14 SR 4
ATAK/SR 3.5 ∑A 21

ATAK%

66.67
SERWIS

Michał Wróblewicz

SAVILLS


SERWIS 3/16 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

31.25

WYD%

6.25

SKUT%

18.75
BLOK

Michał Opala

SAVILLS


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Michał Wróblewicz

SAVILLS


∑P 11 SR 4
∑P/SR 2.75

DOKŁ%

72.73

PERF%

36.36

WYD%

63.64

SKUT%

72.73
OBRONA

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


OBRONA 10 SR 4
OBRONA/SR 2.5 ∑O 16
Statystyki
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Opala 15 4 11 12 8 1 2 3 0 1 3 8 2 1 5 6 1 0 46 8 4 0
Michał Wróblewicz 13 4 9 6 9 3 2 1 0 3 2 9 2 4 4 2 1 0 73 36 5 2
Damian Łukasik 9 4 6 2 3 2 3 1 0 2 2 13 4 2 5 9 2 1 37 11 8 0
Marek Zujewicz 1 4 1 1 3 0 0 0 0 0 0 11 2 1 8 3 0 1 69 8 2 0
Anna Wróblewicz 1 4 0 0 1 0 2 0 0 1 0 6 2 1 0 1 1 0 33 33 1 3
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 20 4 17 4 9 2 7 1 2 1 0 13 0 0 6 7 0 0 46 0 10 6
Piotr Wojtczuk 15.5 4 14 1 2 0 4 1 1 0 1 6 6 3 4 3 2 3 47 20 2 2
Maciej Ograbek 6 4 5 4 4 2 2 1 0 0 2 7 0 3 1 2 0 0 67 50 2 3
Stefan Michałowicz 3 4 1 0 2 0 2 0 2 1 1 8 1 3 2 1 4 0 50 30 3 2
Radosław Kozera 0.5 4 0 1 1 0 0 0 1 0 0 10 1 0 0 2 0 3 0 0 1 2
Daria Osowska 0 4 0 0 2 1 0 0 0 0 1 8 4 1 3 6 1 1 33 8 5 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)