Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

STEPSTONE
1
3
VS
(16:20, 20:13, 20:21, 15:20)
PHILIPS
Raport meczowy
36/84 ATAK 36/76
2 BLOK 1
1/71 SERWIS 6/73
32 BŁ. PRZECIWNIKA 31
71 SUMA 74

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Sarnecki

STEPSTONE


PKT 25 SR 4 PKT/SR 6.25
ATAK 24 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

57.14

SERWIS%

0
ATAK

Łukasz Mosiej

PHILIPS


ATAK 21 SR 4
ATAK/SR 5.25 ∑A 31

ATAK%

67.74
SERWIS

Łukasz Mosiej

PHILIPS


SERWIS 3/11 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

27.27

WYD%

0

SKUT%

27.27
BLOK

Michał Sarnecki

STEPSTONE


BLOK 1 B1 1
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Piotr Zinko

PHILIPS


∑P 12 SR 4
∑P/SR 3

DOKŁ%

83.33

PERF%

50

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Przemysław Jonak

PHILIPS


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Sarnecki 25 4 24 6 7 1 4 1 0 0 1 8 1 1 5 4 1 1 50 8 0 3
Adrian Wieczorek 10 4 9 4 7 0 1 1 0 0 0 17 4 10 2 3 0 1 75 63 1 1
Bartłomiej Więckowski 3 4 3 2 4 0 7 0 0 0 0 9 1 3 2 7 1 0 38 23 2 2
Klaudia Sochocka 1 4 0 0 1 0 0 0 0 1 1 14 1 0 0 6 2 2 0 0 0 1
Aleksandra Zmuda 0 4 0 0 4 0 0 0 0 0 1 10 2 2 2 1 1 2 50 25 2 0
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 25 4 21 2 5 0 3 1 0 3 0 5 3 6 6 7 0 0 63 32 3 1
Mikołaj Wielgus 10 4 8 4 5 1 4 0 0 2 1 10 4 1 7 1 1 0 80 10 2 3
Piotr Zinko 4 4 4 0 2 1 2 0 0 0 2 12 1 6 4 2 0 0 83 50 1 2
Julia Gregorowicz 2 4 1 0 2 0 1 0 0 1 1 7 2 5 3 3 0 1 67 42 3 2
Przemysław Jonak 1 4 1 0 2 0 1 0 0 0 0 8 2 0 0 4 2 0 0 0 4 1
Artur Grzegorczyk 1 4 1 2 3 0 0 0 0 0 1 6 2 0 0 3 0 0 0 0 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)