Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MAMOBILE
1
3
VS
(19:21, 15:20, 20:13, 16:20)
SAVILLS
Raport meczowy
25/89 ATAK 38/101
2 BLOK 12
8/72 SERWIS 3/71
35 BŁ. PRZECIWNIKA 21
70 SUMA 74

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Michalak

SAVILLS


PKT 19 SR 4 PKT/SR 4.75
ATAK 14 BLOK 5 SERWIS 0

ATAK%

40

SERWIS%

0
ATAK

Adam Jabłoński

MAMOBILE


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 17

ATAK%

58.82
SERWIS

Mariusz Gołębiewski

MAMOBILE


SERWIS 3/14 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

28.57

WYD%

21.43

SKUT%

21.43
BLOK

Łukasz Michalak

SAVILLS


BLOK 5 B1 5
SR 4 B2 0
BLOK/SR 1.25
PRZYJĘCIE

Marek Zujewicz

SAVILLS


∑P 18 SR 4
∑P/SR 4.5

DOKŁ%

83.33

PERF%

0

WYD%

72.22

SKUT%

83.33
OBRONA

Mariusz Gołębiewski

MAMOBILE


OBRONA 10 SR 4
OBRONA/SR 2.5 ∑O 11
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Jabłoński 12 4 10 0 4 2 1 0 0 2 0 9 0 0 3 3 0 0 50 0 4 2
Marcin Kmak 7 4 6 2 11 4 3 1 0 0 0 8 1 0 5 4 0 1 50 0 7 0
Adrian Augustynik 6 4 5 4 9 2 1 0 0 1 1 13 1 0 6 3 1 1 55 0 4 1
Mateusz Macioszczyk 5 4 4 2 3 1 4 1 0 0 0 7 0 2 6 5 1 1 53 13 6 5
Mariusz Gołębiewski 3 4 0 2 5 2 2 0 0 3 1 10 0 0 5 3 0 0 63 0 10 1
Natalia Kmak 2 4 0 0 0 0 0 0 0 2 0 12 1 0 5 2 0 0 71 0 3 1
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Michalak 19 4 14 4 10 1 6 5 0 0 0 7 1 0 8 5 0 0 62 0 5 0
Michał Wróblewicz 10 3 8 1 5 0 1 2 0 0 0 3 2 0 8 2 0 1 73 0 5 0
Mariusz Goliszewski 8 3 8 3 5 0 0 0 0 0 0 7 1 0 4 1 1 0 67 0 7 0
Damian Łukasik 7 3 3 2 6 1 3 3 0 1 0 9 2 0 1 5 0 2 13 0 3 1
Michał Opala 5.5 3 5 4 5 0 3 0 1 0 2 11 1 0 2 2 0 0 50 0 4 0
Marek Zujewicz 3.5 4 0 0 2 1 0 1 1 2 0 6 6 0 15 1 0 2 83 0 9 0
Anna Wróblewicz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 1 0 1 3 1 3 13 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)