Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

AICON X-RAY
0
3
VS
(15:20, 12:20, 17:20)
PANATTONI
Raport meczowy
21/75 ATAK 35/68
6 BLOK 2.5
1/45 SERWIS 0/51
16 BŁ. PRZECIWNIKA 22.5
44 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dariusz Sierpiński

PANATTONI


PKT 14.5 SR 3 PKT/SR 4.83
ATAK 13 BLOK 1.5 SERWIS 0

ATAK%

61.9

SERWIS%

0
ATAK

Adam Kwiecień

PANATTONI


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 17

ATAK%

76.47
SERWIS

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


SERWIS 1/12 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

8.33

WYD%

-8.33

SKUT%

8.33
BLOK

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Adam Kwiecień

PANATTONI


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

87.5

PERF%

50

WYD%

87.5

SKUT%

87.5
OBRONA

Adam Kwiecień

PANATTONI


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Woźniak 7.5 3 6 2 7 1 1 1 1 0 0 3 1 5 4 2 0 0 82 45 2 1
Mariusz Zegadło 7.5 3 7 2 7 1 3 0 1 0 0 5 1 3 2 1 0 0 83 50 1 0
Zbigniew Martyński 6.5 3 4 4 5 0 3 2 1 0 1 5 3 3 3 2 2 0 60 30 0 0
Andrzej Kaznowski 6 3 4 8 5 2 2 1 0 1 0 9 2 4 1 1 0 0 83 67 1 0
Radosław Papierz 0.5 3 0 0 0 0 0 0 1 0 0 5 1 6 2 3 2 0 62 46 1 2
Gosia Gryziak 0 3 0 1 0 0 0 0 0 0 0 7 1 2 2 1 0 0 80 40 3 2
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dariusz Sierpiński 14.5 3 13 3 1 3 1 1 1 0 2 12 0 2 1 0 0 0 100 67 1 1
Adam Kwiecień 13.5 3 13 1 2 0 1 0 1 0 0 13 0 4 3 1 0 0 88 50 3 0
Piotr Krzak 6 3 6 2 2 1 5 0 0 0 1 2 2 2 1 0 0 0 100 67 3 1
Michał Zadrąg 3 3 3 3 5 2 1 0 0 0 1 10 1 4 1 1 0 0 83 67 0 0
Marta Sieklucka 0.5 3 0 0 0 0 0 0 1 0 0 6 1 2 3 3 0 1 56 22 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)