Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

CBRE
3
1
VS
(20:15, 13:20, 20:13, 20:13)
STEPSTONE
Raport meczowy
29/74 ATAK 17/74
7 BLOK 3
9/72 SERWIS 7/62
28 BŁ. PRZECIWNIKA 34
73 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Jasiński

CBRE


PKT 20 SR 4 PKT/SR 5
ATAK 15 BLOK 3 SERWIS 2

ATAK%

50

SERWIS%

22.22
ATAK

Bartek Kapturski

CBRE


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 17

ATAK%

58.82
SERWIS

Mateusz Siara

CBRE


SERWIS 5/19 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

26.32

WYD%

15.79

SKUT%

26.32
BLOK

Łukasz Jasiński

CBRE


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Bartłomiej Więckowski

STEPSTONE


∑P 12 SR 4
∑P/SR 3

DOKŁ%

75

PERF%

0

WYD%

58.33

SKUT%

75
OBRONA

Michał Sarnecki

STEPSTONE


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Jasiński 20 4 15 3 7 1 4 3 0 2 1 3 3 0 4 8 1 2 27 0 2 0
Bartek Kapturski 13 4 10 1 2 0 4 2 0 1 2 8 5 2 3 3 0 1 56 22 3 3
Mateusz Siara 6 4 0 1 1 0 3 1 0 5 0 12 2 1 2 5 1 1 30 10 1 0
Maciej Kałwa 3 4 3 2 2 1 1 0 0 0 0 9 0 0 3 2 1 1 43 0 4 1
Grzegorz Urmanowski 3 4 1 0 6 1 5 1 0 1 0 7 1 0 3 4 2 1 30 0 3 1
Joanna Grabowska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 7 2 0 0 0 0 1 0 0 1 2
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Sarnecki 13 3 9 5 4 0 4 2 0 2 2 3 1 0 1 0 0 1 50 0 3 0
Adrian Wieczorek 7 4 4 4 11 1 3 0 0 3 3 12 1 2 3 3 0 0 63 25 2 3
Hubert Nastały 4 4 1 2 6 2 0 1 0 2 0 7 3 0 5 5 0 2 42 0 1 0
Bartłomiej Więckowski 3 4 3 1 4 3 4 0 0 0 0 5 2 0 9 1 2 0 75 0 1 1
Klaudia Sochocka 0 4 0 0 0 1 0 0 0 0 0 11 1 0 5 1 1 1 63 0 4 0
Aleksandra Zmuda 0 4 0 0 2 0 0 0 0 0 0 2 2 5 2 3 2 5 41 29 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)