Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

AICON X-RAY
3
0
VS
(20:7, 20:14, 20:13)
PORR
Raport meczowy
28/60 ATAK 10/36
1 BLOK 2
9/58 SERWIS 2/35
22 BŁ. PRZECIWNIKA 20
60 SUMA 34

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 13.5 SR 3 PKT/SR 4.5
ATAK 10 BLOK 0.5 SERWIS 3

ATAK%

58.82

SERWIS%

33.33
ATAK

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 7

ATAK%

85.71
SERWIS

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


SERWIS 3/9 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

55.56

WYD%

22.22

SKUT%

33.33
BLOK

Jarosław Byszewski

PORR


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

83.33

PERF%

33.33

WYD%

66.67

SKUT%

83.33
OBRONA

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 13.5 3 10 3 3 1 0 0 1 3 2 3 1 2 4 3 0 0 67 22 4 0
Tomasz Woźniak 8.5 3 6 0 0 0 1 0 1 2 1 5 1 1 4 3 0 0 63 13 2 0
Agnieszka Dzikoń 6 3 4 2 2 0 3 0 0 2 0 6 1 2 3 0 0 1 83 33 1 0
Zbigniew Martyński 5 3 4 1 3 0 1 0 0 1 2 6 1 1 1 1 0 0 67 33 2 0
Mariusz Zegadło 3 3 3 4 3 1 3 0 0 0 0 11 1 0 0 2 1 1 0 0 2 1
Radosław Papierz 2 3 1 0 0 0 1 0 0 1 1 6 1 0 0 1 0 0 0 0 4 1
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarosław Byszewski 6 3 3 0 2 1 0 2 0 1 0 2 2 0 0 3 1 1 0 0 2 1
Rafał Jurek 6 3 6 1 3 0 3 0 0 0 1 3 0 0 2 1 1 3 29 0 4 0
Adam Rólczyński 1 3 1 1 3 0 1 0 0 0 0 6 2 0 3 6 1 1 27 0 0 3
Milena Olszewska 1 3 0 0 1 0 0 0 0 1 0 4 0 1 5 0 0 3 67 11 1 1
Krzysztof Zawada 0 3 0 0 2 0 1 0 0 0 0 7 0 1 0 6 3 1 9 9 1 1
Karol Zieliński 0 3 0 1 5 0 1 0 0 0 0 5 1 0 1 4 1 1 14 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)