Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PANATTONI
3
1
VS
(20:18, 20:15, 9:20, 20:18)
SAVILLS
Raport meczowy
31/81 ATAK 34/77
4 BLOK 10
4/68 SERWIS 8/72
30 BŁ. PRZECIWNIKA 19
69 SUMA 71

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mariusz Goliszewski

SAVILLS


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 10 BLOK 5 SERWIS 2

ATAK%

50

SERWIS%

18.18
ATAK

Adam Kwiecień

PANATTONI


ATAK 11 SR 4
ATAK/SR 2.75 ∑A 19

ATAK%

57.89
SERWIS

Mariusz Goliszewski

SAVILLS


SERWIS 2/11 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

27.27

WYD%

9.09

SKUT%

18.18
BLOK

Mariusz Goliszewski

SAVILLS


BLOK 5 B1 5
SR 4 B2 0
BLOK/SR 1.25
PRZYJĘCIE

Piotr Krzak

PANATTONI


∑P 10 SR 4
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

100

PERF%

70

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Łukasz Michalak

SAVILLS


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 4
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Kwiecień 12 4 11 4 2 2 0 1 0 0 2 9 0 2 2 0 0 0 100 50 2 1
Kacper Stelmach 12 4 10 3 7 1 1 0 0 2 0 6 4 8 1 4 0 1 64 57 0 2
Piotr Krzak 8 4 7 1 6 4 1 1 0 0 1 5 3 7 3 0 0 0 100 70 1 3
Michał Zadrąg 5 4 3 2 4 3 0 1 0 1 4 8 2 2 3 4 0 2 45 18 2 0
Witold Przychodzeń 2 4 0 1 7 0 1 1 0 1 0 7 1 3 0 2 0 0 60 60 0 1
Marta Sieklucka 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 2 6 2 1 0 1 80 60 0 0
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mariusz Goliszewski 17 4 10 2 4 2 2 5 0 2 1 7 1 6 3 1 1 0 82 55 1 1
Łukasz Michalak 12.5 4 10 3 5 1 2 0 1 2 1 11 2 9 5 4 1 1 70 45 3 1
Tomasz Król 10 4 7 1 6 1 4 1 2 1 0 8 3 0 1 3 0 2 17 0 1 0
Michał Opala 10 4 7 4 4 0 2 1 0 2 1 8 2 4 5 2 0 0 82 36 3 1
Marek Zujewicz 1.5 4 0 0 0 0 0 0 3 0 0 8 3 0 0 4 3 0 0 0 2 3
Ola Iziergin 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0 5 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)