Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKP INTERCITY
3
0
VS
(20:13, 20:17, 21:20)
MSD POLSKA
Raport meczowy
22/64 ATAK 11/40
5 BLOK 1
5/59 SERWIS 1/27
29 BŁ. PRZECIWNIKA 37
61 SUMA 50

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Wojtczuk

PKP INTERCITY


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

40

SERWIS%

12.5
ATAK

Karolina Wróbel

MSD POLSKA


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Stefan Michałowicz

PKP INTERCITY


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

40

WYD%

10

SKUT%

20
BLOK

Robert Pietrowski

PKP INTERCITY


BLOK 2 B1 1
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Krzysztof Kominiak

MSD POLSKA


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

76.92

PERF%

38.46

WYD%

53.85

SKUT%

76.92
OBRONA

Michał Moczarski

MSD POLSKA


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Wojtczuk 12 3 10 3 5 1 6 0 2 1 1 2 4 2 2 3 0 0 57 29 1 0
Robert Pietrowski 12 3 10 5 4 0 5 1 2 0 0 9 0 1 3 5 1 0 40 10 1 1
Radosław Kozera 2.5 3 0 0 2 0 0 0 3 1 1 5 1 1 2 4 0 3 30 10 1 0
Stefan Michałowicz 2.5 3 0 0 1 0 0 0 1 2 2 5 1 1 2 4 2 0 33 11 0 0
Maciej Ograbek 2 3 2 1 3 0 1 0 0 0 1 8 0 0 1 0 2 2 20 0 1 1
Dorota Nawrocka 1 3 0 1 3 0 1 0 0 1 4 9 1 0 0 1 0 1 0 0 1 0
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Szopa 7 3 6 0 4 1 4 1 0 0 1 5 1 2 3 1 2 0 63 25 1 0
Karolina Wróbel 4 3 3 0 1 0 0 0 0 1 1 5 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Michał Moczarski 1 3 1 2 3 2 3 0 0 0 0 4 2 3 4 0 2 1 70 30 3 1
Krzysztof Kominiak 1 3 1 2 4 0 3 0 0 0 0 5 1 5 5 0 1 2 77 38 1 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)