Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PHILIPS
1
3
VS
(12:20, 20:21, 20:18, 12:20)
PLL LOT
Raport meczowy
25/75 ATAK 38/82
4 BLOK 1
7/66 SERWIS 5/76
28 BŁ. PRZECIWNIKA 35
64 SUMA 79

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Toczko

PLL LOT


PKT 21.5 SR 4 PKT/SR 5.38
ATAK 20 BLOK 0.5 SERWIS 1

ATAK%

58.82

SERWIS%

10
ATAK

Michał Toczko

PLL LOT


ATAK 20 SR 4
ATAK/SR 5 ∑A 34

ATAK%

58.82
SERWIS

Łukasz Witaszewski

PHILIPS


SERWIS 3/14 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

28.57

WYD%

7.14

SKUT%

21.43
BLOK

Mariusz Popielski

PHILIPS


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Łukasz Mosiej

PHILIPS


∑P 20 SR 4
∑P/SR 5

DOKŁ%

65

PERF%

10

WYD%

65

SKUT%

65
OBRONA

Szymon Ślęzak

PLL LOT


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 9
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 13 4 13 2 5 0 3 0 0 0 2 6 2 2 11 7 0 0 65 10 6 0
Łukasz Witaszewski 11 4 7 1 10 1 7 1 0 3 1 8 2 0 3 3 1 1 38 0 3 1
Piotr Zinko 4.5 4 3 2 9 0 4 1 1 0 1 8 0 2 3 4 1 0 50 20 2 0
Julia Gregorowicz 3.5 4 1 0 1 0 1 0 1 2 2 7 1 3 7 7 4 2 43 13 1 0
Mariusz Popielski 2 2 1 1 0 0 0 1 0 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Maciej Kuć 2 4 0 0 1 0 1 0 0 2 0 6 3 0 1 2 2 2 14 0 2 0
Przemysław Jonak 0 4 0 0 0 0 1 0 0 0 0 6 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Toczko 21.5 4 20 3 4 1 6 0 1 1 1 6 2 1 10 6 1 3 52 5 5 2
Szymon Ślęzak 8 4 8 2 6 0 4 0 0 0 1 6 1 3 5 3 4 1 50 19 8 1
Ernest Lewandowski 8 4 7 1 6 1 4 0 0 1 2 12 1 4 2 2 1 1 60 40 5 0
Ewa Sampolińska 2 4 0 0 0 0 0 0 0 2 4 10 4 0 0 0 0 1 0 0 2 0
Mariusz Kaczmarek 1.5 2 0 0 0 0 0 0 1 1 1 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Bartłomiej Szumert 1 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 1 0 0 1 50 0 1 2
Dominik Sztyrak 1 3 1 0 1 1 1 0 0 0 0 5 0 0 0 2 0 0 0 0 2 0
Piotr Ozga 1 2 1 1 1 0 1 0 0 0 0 5 1 0 2 3 0 0 40 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)