Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MSD POLSKA
1
3
VS
(13:20, 20:21, 20:16, 12:20)
SAVILLS
Raport meczowy
26/102 ATAK 44/122
2 BLOK 5
2/66 SERWIS 6/76
35 BŁ. PRZECIWNIKA 22
65 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Michalak

SAVILLS


PKT 15 SR 4 PKT/SR 3.75
ATAK 11 BLOK 2 SERWIS 2

ATAK%

33.33

SERWIS%

20
ATAK

Mariusz Goliszewski

SAVILLS


ATAK 14 SR 4
ATAK/SR 3.5 ∑A 22

ATAK%

63.64
SERWIS

Łukasz Michalak

SAVILLS


SERWIS 2/10 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

20

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Michał Opala

SAVILLS


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Piotr Szopa

MSD POLSKA


∑P 11 SR 4
∑P/SR 2.75

DOKŁ%

72.73

PERF%

9.09

WYD%

54.55

SKUT%

72.73
OBRONA

Łukasz Michalak

SAVILLS


OBRONA 13 SR 4
OBRONA/SR 3.25 ∑O 15
Statystyki
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Szopa 9 4 8 1 4 2 1 0 0 1 1 5 1 1 7 1 0 2 73 9 10 3
Tomasz Bala 8 4 7 7 8 2 3 1 0 0 0 7 2 0 6 7 1 1 40 0 7 1
Krzysztof Kominiak 5 4 5 4 15 1 2 0 0 0 1 15 0 2 2 3 3 0 40 20 5 2
Michał Moczarski 4 4 4 2 6 0 1 0 0 0 1 7 0 4 4 5 5 2 40 20 11 3
Dawid Majcherek 2 4 1 0 0 0 0 1 0 0 0 12 1 0 0 0 0 1 0 0 4 3
Karolina Wróbel 2 4 1 2 10 0 5 0 0 1 1 9 1 0 0 0 4 0 0 0 4 1
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Michalak 15 4 11 4 13 0 5 2 0 2 0 6 2 2 2 1 1 0 67 33 13 2
Mariusz Goliszewski 14 4 14 2 5 1 0 0 0 0 0 9 0 3 6 5 0 0 64 21 7 1
Michał Opala 11.5 4 7 7 11 1 3 2 1 2 7 10 5 1 3 1 1 0 67 17 10 3
Damian Łukasik 11 4 10 6 11 0 4 0 0 1 2 3 4 1 2 5 0 1 33 11 4 0
Marek Zujewicz 3.5 4 2 0 2 0 0 0 1 1 4 6 4 1 4 7 2 1 33 7 5 1
Anna Wróblewicz 0 4 0 2 1 0 0 0 0 0 0 8 0 2 3 5 1 0 45 18 3 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)