Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

AICON X-RAY
2
3
VS
(20:13, 18:20, 20:18, 18:20, 10:15)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
45/99 ATAK 48/102
4 BLOK 8
9/87 SERWIS 10/85
28 BŁ. PRZECIWNIKA 20
86 SUMA 86

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


PKT 24 SR 5 PKT/SR 4.8
ATAK 19 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

57.58

SERWIS%

17.65
ATAK

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


ATAK 19 SR 5
ATAK/SR 3.8 ∑A 33

ATAK%

57.58
SERWIS

Stefan Michałowicz

PKP INTERCITY


SERWIS 2/11 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

27.27

WYD%

-9.09

SKUT%

18.18
BLOK

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


∑P 17 SR 5
∑P/SR 3.4

DOKŁ%

64.71

PERF%

5.88

WYD%

64.71

SKUT%

64.71
OBRONA

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


OBRONA 8 SR 5
OBRONA/SR 1.6 ∑O 8
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Woźniak 22 5 19 4 8 2 4 3 0 0 2 8 1 1 10 6 0 0 65 6 8 1
Andrzej Kaznowski 17 5 14 1 7 5 3 1 0 2 4 12 2 3 6 7 1 2 47 16 5 0
Agnieszka Dzikoń 10 5 9 2 8 0 3 0 0 1 1 9 1 1 6 1 2 1 64 9 5 1
Radosław Papierz 5 5 2 0 4 0 1 0 0 3 2 16 0 0 9 5 5 3 41 0 5 1
Michał Urliński 4 5 1 1 0 1 0 0 0 3 4 14 2 0 1 0 1 4 17 0 4 1
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Rzędzicki 24 5 19 5 5 1 3 2 0 3 0 13 1 0 2 11 2 2 12 0 8 0
Piotr Wojtczuk 16.5 5 13 1 4 2 4 1 1 2 1 5 4 2 3 6 0 2 38 15 4 2
Przemysław Łukasik 9 5 7 1 5 0 2 1 0 1 0 5 1 0 3 6 0 1 30 0 3 0
Tomek Danielczyk 8 5 5 2 11 0 3 1 0 2 4 12 0 1 4 4 5 1 33 7 2 0
Stefan Michałowicz 6.5 5 2 0 1 1 0 2 1 2 1 5 3 0 4 0 4 0 50 0 4 1
Agnieszka Kapusta 2 5 2 0 1 0 1 0 0 0 3 11 1 0 4 5 1 2 33 0 6 0
Krzysztof Pikuła 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 5 0 0 1 3 1 1 17 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)