Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

ASTRA ZENECA
0
3
VS
(13:20, 18:20, 14:20)
NOKS
Raport meczowy
10/30 ATAK 26/85
3.5 BLOK 1
3/32 SERWIS 5/59
28.5 BŁ. PRZECIWNIKA 28
45 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kacper Kowalczyk

ASTRA ZENECA


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 5 BLOK 3 SERWIS 2

ATAK%

38.46

SERWIS%

15.38
ATAK

Michał Mendak

NOKS


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Krzysztof Nowak

ASTRA ZENECA


SERWIS 1/5 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

20

WYD%

-20

SKUT%

20
BLOK

Kacper Kowalczyk

ASTRA ZENECA


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

NOKS


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

100

PERF%

20

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Sylwia Pytel

ASTRA ZENECA


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kacper Kowalczyk 10 3 5 1 6 0 1 3 0 2 2 7 2 1 0 2 0 1 25 25 2 3
Mariusz Zięba 5.5 3 5 0 8 1 0 0 1 0 0 10 0 1 4 0 2 0 71 14 1 3
Krzysztof Nowak 1 3 0 0 2 0 0 0 0 1 0 2 2 3 3 2 2 0 60 30 1 1
Sylwia Pytel 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 1 3 0 2 1 1 0 2 50 33 4 0
NOKS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Nalej 10 3 10 1 4 1 1 0 0 0 1 5 2 0 1 0 0 0 100 0 1 0
Maciej Mendak 7 3 5 9 7 2 2 0 0 2 2 7 0 1 1 4 2 1 22 11 1 0
Adrian Kowalski 5.5 3 4 6 3 3 5 0 1 1 3 5 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Piotr Jodkiewicz 5 3 4 6 5 0 2 0 0 1 0 4 3 1 7 1 1 0 80 10 2 1
Michał Mendak 3.5 3 3 0 1 0 0 0 1 0 2 6 1 2 8 0 0 0 100 20 3 0
Karolina Wójciak 1 3 0 0 1 0 0 0 0 1 1 9 1 0 0 1 0 2 0 0 2 0
Jarosław Sadowski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 2 1 0 50 17 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)