Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PORR
0
3
VS
(12:20, 8:20, 10:20)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
10/53 ATAK 24/49
0 BLOK 1
0/32 SERWIS 6/58
20 BŁ. PRZECIWNIKA 29
30 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Robert Pietrowski

PKP INTERCITY


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

48.15

SERWIS%

12.5
ATAK

Stefan Michałowicz

PKP INTERCITY


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 6

ATAK%

50
SERWIS

Stefan Michałowicz

PKP INTERCITY


SERWIS 3/13 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

46.15

WYD%

0

SKUT%

23.08
BLOK

Krzysztof Pikuła

PKP INTERCITY


BLOK 0.5 B1 0
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.17
PRZYJĘCIE

Robert Pietrowski

PKP INTERCITY


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

80

PERF%

0

WYD%

70

SKUT%

80
OBRONA

Krzysztof Pikuła

PKP INTERCITY


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 5 3 5 2 9 1 4 0 0 0 0 4 1 0 9 5 0 0 64 0 5 3
Paweł Kalisz 2 3 2 1 2 0 0 0 0 0 0 6 1 0 4 3 2 0 44 0 3 0
Krzysztof Zawada 2 3 2 1 5 0 4 0 0 0 1 3 0 0 2 3 0 1 33 0 3 0
Maciej Szafarzyński 1 3 1 0 4 0 2 0 0 0 1 5 4 1 6 2 3 3 47 7 2 0
Milena Olszewska 0 3 0 3 2 0 3 0 0 0 0 3 3 0 0 0 2 2 0 0 3 2
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Robert Pietrowski 14 3 13 4 8 0 2 0 0 1 2 4 1 0 8 1 1 0 80 0 5 0
Maciej Ograbek 6.5 3 4 2 3 0 0 0 1 2 1 7 3 0 2 0 0 0 100 0 5 1
Stefan Michałowicz 6 3 3 0 3 0 0 0 0 3 3 4 3 0 3 2 0 0 60 0 2 1
Krzysztof Pikuła 2.5 3 2 0 0 0 1 0 1 0 0 10 1 0 0 1 0 0 0 0 6 0
Justyna Boroń 2 3 2 0 2 0 0 0 0 0 1 10 2 0 3 1 1 0 60 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)