Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

AICON X-RAY
0
3
VS
(17:20, 12:20, 12:20)
MAMOBILE
Raport meczowy
17/72 ATAK 30/63
2 BLOK 5
4/43 SERWIS 3/58
18 BŁ. PRZECIWNIKA 22
41 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Augustynik

MAMOBILE


PKT 13.5 SR 3 PKT/SR 4.5
ATAK 7 BLOK 3.5 SERWIS 3

ATAK%

53.85

SERWIS%

16.67
ATAK

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 14

ATAK%

71.43
SERWIS

Adrian Augustynik

MAMOBILE


SERWIS 3/18 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

27.78

WYD%

5.56

SKUT%

16.67
BLOK

Adrian Augustynik

MAMOBILE


BLOK 3.5 B1 3
SR 3 B2 1
BLOK/SR 1.17
PRZYJĘCIE

Adrian Augustynik

MAMOBILE


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

0

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Marcin Kmak

MAMOBILE


OBRONA 9 SR 3
OBRONA/SR 3 ∑O 11
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Woźniak 8.5 3 8 3 4 3 3 0 1 0 0 4 2 4 4 5 1 1 53 27 5 0
Mariusz Zegadło 7.5 3 6 1 9 1 5 0 1 1 3 3 0 2 3 2 3 1 45 18 2 0
Andrzej Kaznowski 3.5 3 2 2 2 0 2 0 1 1 0 3 2 4 4 6 0 0 57 29 3 0
Radosław Papierz 2.5 3 0 0 0 1 0 0 1 2 0 12 2 0 0 0 0 1 0 0 4 0
Agnieszka Dzikoń 1 3 1 6 10 0 3 0 0 0 2 5 1 1 3 4 1 0 44 11 3 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Augustynik 13.5 3 7 1 2 1 2 3 1 3 2 11 2 0 4 0 1 0 80 0 6 2
Mateusz Macioszczyk 10 3 10 1 2 0 1 0 0 0 1 4 2 0 0 5 0 0 0 0 4 0
Marcin Kmak 8 3 7 2 6 0 1 1 0 0 0 7 3 1 0 7 0 2 10 10 9 2
Adam Jabłoński 4 3 4 3 5 0 1 0 0 0 1 4 1 0 0 3 2 1 0 0 2 1
Mariusz Gołębiewski 1.5 3 1 0 2 1 2 0 1 0 1 7 0 0 1 6 2 1 10 0 5 0
Natalia Kmak 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 9 0 0 1 0 0 0 100 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)