Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

ASTRA ZENECA
3
2
VS
(20:14, 19:21, 20:17, 18:20, 15:12)
CBRE
Raport meczowy
28/80 ATAK 44/111
2 BLOK 5
4/79 SERWIS 4/85
58 BŁ. PRZECIWNIKA 31
92 SUMA 84

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Jasiński

CBRE


PKT 26 SR 5 PKT/SR 5.2
ATAK 23 BLOK 3 SERWIS 0

ATAK%

48.94

SERWIS%

0
ATAK

Łukasz Jasiński

CBRE


ATAK 23 SR 5
ATAK/SR 4.6 ∑A 47

ATAK%

48.94
SERWIS

Marcin Michalak

ASTRA ZENECA


SERWIS 3/17 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

23.53

WYD%

11.76

SKUT%

17.65
BLOK

Łukasz Jasiński

CBRE


BLOK 3 B1 2
SR 5 B2 2
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Robert Koper

ASTRA ZENECA


∑P 7 SR 5
∑P/SR 1.4

DOKŁ%

100

PERF%

14.29

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Bartek Kapturski

CBRE


OBRONA 11 SR 5
OBRONA/SR 2.2 ∑O 12
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Michalak 11 5 8 0 6 1 6 0 0 3 1 12 1 3 10 4 2 0 68 16 1 0
Piotr Rybarczyk 11 5 10 3 19 2 1 1 0 0 1 16 0 8 7 2 2 1 75 40 7 0
Mariusz Zięba 9 5 8 2 10 0 0 1 0 0 5 13 0 2 3 4 0 2 45 18 6 1
Robert Koper 2 5 2 0 1 0 0 0 0 0 1 8 2 1 6 0 0 0 100 14 4 0
Sylwia Pytel 1 5 0 0 0 0 1 0 0 1 1 13 1 0 1 0 0 0 100 0 0 0
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Jasiński 26 5 23 4 18 1 1 2 2 0 0 7 3 4 7 2 5 0 61 22 10 1
Bartek Kapturski 13 5 12 0 16 1 1 0 0 1 3 9 5 4 17 2 0 1 88 17 11 1
Ricardo Cocco 5.5 4 2 2 4 0 4 1 1 2 1 7 4 0 5 1 1 1 63 0 2 1
Maciej Kałwa 4.5 5 4 0 5 0 2 0 1 0 0 12 0 3 7 1 3 1 67 20 5 0
Grzegorz Urmanowski 3 5 2 0 1 1 2 0 0 1 0 11 3 1 8 1 2 1 69 8 8 0
Michał Fitrzyk 1 1 1 0 2 0 2 0 0 0 0 3 0 1 2 0 0 0 100 33 1 0
Joanna Grabowska 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 11 1 0 1 0 0 0 100 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)