Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

JONES LANG LASALLE
3
0
VS
(20:16, 20:17, 20:12)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
28/74 ATAK 21/49
2 BLOK 2
3/59 SERWIS 5/47
27 BŁ. PRZECIWNIKA 17
60 SUMA 45

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Wojtczuk

PKP INTERCITY


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 11 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

57.89

SERWIS%

30
ATAK

Przemysław Łukasik

PKP INTERCITY


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 5

ATAK%

60
SERWIS

Piotr Wojtczuk

PKP INTERCITY


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

30

WYD%

-10

SKUT%

30
BLOK

Piotr Wojtczuk

PKP INTERCITY


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Piotr Wojtczuk

PKP INTERCITY


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

83.33

PERF%

33.33

WYD%

75

SKUT%

83.33
OBRONA

Przemysław Łukasik

PKP INTERCITY


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartosz Domański 12 3 10 6 4 0 3 1 0 1 0 7 2 7 2 3 1 0 69 54 1 0
Tomasz Tylenda 10 3 10 4 4 0 1 0 0 0 0 4 1 1 3 1 0 0 80 20 1 0
Karol Kruczkowski 7 3 4 3 7 0 1 1 0 2 3 5 3 6 3 0 0 2 82 55 1 0
Maciej Cuch 4 3 4 3 8 2 0 0 0 0 1 13 2 0 2 1 0 2 40 0 1 0
Justyna Malarska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 12 1 0 0 2 1 1 0 0 1 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Wojtczuk 16 3 11 1 0 0 7 2 0 3 0 3 4 4 6 1 1 0 83 33 3 0
Tomek Danielczyk 5 3 4 0 5 2 3 0 0 1 0 4 1 1 1 0 0 1 67 33 1 0
Stefan Michałowicz 3 3 2 0 2 0 0 0 0 1 0 4 0 6 3 2 2 0 69 46 1 0
Przemysław Łukasik 3 3 3 0 1 0 1 0 0 0 1 4 3 2 6 3 0 1 67 17 5 1
Justyna Boroń 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 1 7 0 0 1 1 2 1 20 0 2 3
Maciej Ograbek 0 3 0 0 3 0 2 0 0 0 1 9 0 0 2 3 0 0 40 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)