Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

AICON X-RAY
1
3
VS
(18:20, 20:15, 16:20, 9:20)
MSD POLSKA
Raport meczowy
35/104 ATAK 29/88
4 BLOK 7
4/64 SERWIS 4/74
20 BŁ. PRZECIWNIKA 35
63 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Szopa

MSD POLSKA


PKT 14 SR 4 PKT/SR 3.5
ATAK 11 BLOK 3 SERWIS 0

ATAK%

36.67

SERWIS%

0
ATAK

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


ATAK 8 SR 4
ATAK/SR 2 ∑A 12

ATAK%

66.67
SERWIS

Kuba Wręga

MSD POLSKA


SERWIS 3/23 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

30.43

WYD%

13.04

SKUT%

13.04
BLOK

Bartosz Lewicki

MSD POLSKA


BLOK 2.5 B1 1
SR 3 B2 3
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


∑P 5 SR 4
∑P/SR 1.25

DOKŁ%

80

PERF%

40

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


OBRONA 10 SR 4
OBRONA/SR 2.5 ∑O 11
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Woźniak 10.5 4 8 0 3 0 1 1 3 0 0 2 3 2 5 3 4 0 50 14 10 1
Tomasz Ochnik 10.5 4 10 2 11 4 4 0 1 0 1 4 1 0 7 10 1 0 39 0 5 0
Agnieszka Dzikoń 8 4 6 5 10 1 3 0 2 1 1 6 2 2 2 1 0 0 80 40 4 0
Andrzej Kaznowski 7 4 6 3 3 0 1 0 0 1 0 10 5 0 9 1 1 1 75 0 1 0
Michał Urliński 5 4 5 4 9 2 3 0 0 0 0 9 1 0 4 9 3 3 21 0 9 0
Radosław Papierz 2 4 0 0 0 0 0 0 0 2 1 13 1 0 0 0 1 0 0 0 5 1
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Szopa 14 4 11 3 10 3 3 1 4 0 1 4 0 1 4 4 0 1 50 10 8 2
Kuba Wręga 12 4 9 1 4 0 3 0 0 3 4 16 0 3 6 5 0 0 64 21 5 0
Michał Moczarski 6.5 4 6 1 5 0 0 0 1 0 3 9 2 1 5 6 2 2 38 6 7 2
Bartosz Lewicki 3.5 3 1 2 5 0 3 1 3 0 1 8 0 0 1 0 0 0 100 0 3 0
Dawid Majcherek 2.5 4 2 0 0 0 0 0 1 0 0 11 1 0 0 0 0 0 0 0 7 0
Zuza Rusak 1 4 0 0 9 1 3 0 0 1 1 4 2 1 4 3 1 1 50 10 6 1
Krzysztof Kominiak 0.5 2 0 0 2 0 1 0 1 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)