Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

CBRE
1
3
VS
(11:20, 20:15, 10:20, 15:20)
PLL LOT
Raport meczowy
30/74 ATAK 41/76
2 BLOK 4
3/58 SERWIS 3/70
21 BŁ. PRZECIWNIKA 27
56 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Miernowski

PLL LOT


PKT 22 SR 4 PKT/SR 5.5
ATAK 18 BLOK 4 SERWIS 0

ATAK%

66.67

SERWIS%

0
ATAK

Michał Miernowski

PLL LOT


ATAK 18 SR 4
ATAK/SR 4.5 ∑A 27

ATAK%

66.67
SERWIS

Bartłomiej Szumert

PLL LOT


SERWIS 2/15 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

13.33

WYD%

6.67

SKUT%

13.33
BLOK

Michał Miernowski

PLL LOT


BLOK 4 B1 4
SR 4 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Michał Miernowski

PLL LOT


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

100

PERF%

28.57

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Bartek Kapturski

CBRE


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 6
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Jasiński 15 4 14 7 10 1 3 0 0 1 0 7 4 0 3 2 0 0 60 0 0 0
Bartek Kapturski 12 4 11 0 4 2 6 0 0 1 0 6 2 6 12 4 1 3 69 23 4 2
Maciej Kałwa 5 4 4 0 2 0 0 0 0 1 0 9 0 4 4 4 0 0 67 33 0 1
Grzegorz Urmanowski 2.5 4 1 0 3 0 0 1 1 0 0 2 2 0 2 4 2 0 25 0 0 0
Mateusz Siara 0.5 4 0 2 1 0 2 0 1 0 1 11 1 5 8 1 0 0 93 36 1 1
Joanna Grabowska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Ricardo Cocco 0 2 0 0 0 1 0 0 0 0 0 2 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Miernowski 22 4 18 2 2 0 5 4 0 0 0 7 1 2 5 0 0 0 100 29 0 0
Daniel Matecki 17 4 16 3 4 0 2 0 0 1 1 14 1 4 3 3 0 0 70 40 2 0
Bartłomiej Szumert 4 4 2 0 3 1 0 0 0 2 0 12 1 4 3 6 1 1 47 27 2 1
Szymon Ślęzak 4 4 4 2 4 1 5 0 0 0 0 6 3 0 6 0 1 0 86 0 2 0
Mariusz Kaczmarek 1 4 1 0 1 0 0 0 0 0 0 13 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Ewa Sampolińska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 5 1 0 4 2 0 1 57 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)