Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

AICON X-RAY
2
3
VS
(20:14, 15:20, 20:14, 15:20, 8:15)
SAVILLS
Raport meczowy
41/102 ATAK 39/89
1 BLOK 4
5/77 SERWIS 5/84
31 BŁ. PRZECIWNIKA 35
78 SUMA 83

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mariusz Goliszewski

SAVILLS


PKT 22 SR 5 PKT/SR 4.4
ATAK 18 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

47.37

SERWIS%

14.29
ATAK

Michał Opala

SAVILLS


ATAK 12 SR 5
ATAK/SR 2.4 ∑A 22

ATAK%

54.55
SERWIS

Michał Opala

SAVILLS


SERWIS 2/13 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

15.38

WYD%

0

SKUT%

15.38
BLOK

Damian Łukasik

SAVILLS


BLOK 2 B1 2
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.4
PRZYJĘCIE

Michał Urliński

AICON X-RAY


∑P 11 SR 5
∑P/SR 2.2

DOKŁ%

72.73

PERF%

0

WYD%

72.73

SKUT%

72.73
OBRONA

Mariusz Goliszewski

SAVILLS


OBRONA 11 SR 5
OBRONA/SR 2.2 ∑O 11
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 16.5 5 15 5 5 1 5 0 1 1 0 4 3 0 14 6 2 1 61 0 3 1
Michał Urliński 10 5 8 1 6 1 4 0 0 2 3 11 1 0 8 3 0 0 73 0 8 0
Agnieszka Dzikoń 8 5 6 3 8 0 8 0 0 2 6 10 1 0 3 3 1 1 38 0 4 0
Andrzej Kaznowski 7 5 7 0 3 0 3 0 0 0 0 11 2 0 7 1 1 2 64 0 2 1
Tomasz Woźniak 4.5 5 4 1 5 2 0 0 1 0 2 5 1 0 8 6 0 1 53 0 7 0
Radosław Papierz 1 5 1 0 0 0 0 0 0 0 0 11 1 0 2 0 0 0 100 0 8 0
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mariusz Goliszewski 22 5 18 3 13 0 4 1 0 3 0 17 1 0 4 7 4 0 27 0 11 0
Michał Opala 14.5 5 12 2 5 1 2 0 1 2 0 9 2 0 10 4 0 1 67 0 7 1
Damian Łukasik 9 5 7 2 13 0 3 2 0 0 2 12 4 0 7 5 2 2 44 0 6 3
Marek Zujewicz 1.5 5 1 0 2 0 0 0 1 0 0 12 5 0 10 4 2 2 56 0 4 2
Anna Wróblewicz 1 5 1 0 0 0 0 0 0 0 1 13 1 0 0 2 2 0 0 0 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)