Podsumowanie gry

Wawelska 46, BOISKO B -

ASTRA ZENECA
3
0
VS
(20:13, 21:19, 20:11)
STEPSTONE
Raport meczowy
6/14 ATAK 14/51
0 BLOK 1
1/20 SERWIS 3/47
54 BŁ. PRZECIWNIKA 25
61 SUMA 43

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Wieczorek

STEPSTONE


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

40

SERWIS%

18.18
ATAK

Marcin Michalak

ASTRA ZENECA


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Adrian Wieczorek

STEPSTONE


SERWIS 2/11 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

27.27

WYD%

9.09

SKUT%

18.18
BLOK

Adrian Wieczorek

STEPSTONE


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Aleksandra Zmuda

STEPSTONE


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

66.67

PERF%

0

WYD%

33.33

SKUT%

66.67
OBRONA

Adrian Wieczorek

STEPSTONE


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Michalak 5 3 4 0 1 0 1 67 6 0 0 1 2 4 3 0 3 0 1 1 60 0 1 0
Kacper Kowalczyk 2 2 2 0 1 1 4 25 8 0 0 0 0 1 1 2 0 0 0 0 100 100 0 0
Sylwia Pytel 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 4 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1
Aleksandra Król 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 1 2 0 1 40 20 1 1
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Wieczorek 13 3 10 3 8 1 3 40 25 1 0 2 1 7 1 0 6 3 1 1 55 0 3 0
Bartłomiej Więckowski 3 3 3 4 5 1 3 19 16 0 0 0 2 4 2 1 3 5 1 1 36 9 1 1
Klaudia Sochocka 1 3 0 0 1 0 0 0 1 0 0 1 2 8 1 0 0 2 0 2 0 0 2 0
Hubert Nastały 1 2 1 0 1 0 0 50 2 0 0 0 0 2 4 0 1 1 4 3 11 0 1 0
Dominika Saide 0 1 0 1 5 0 0 0 6 0 0 0 0 1 0 1 2 0 1 2 50 17 0 0
Aleksandra Zmuda 0 3 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 2 4 3 0 4 0 1 1 67 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)