Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PORR
0
3
VS
(6:20, 11:20, 15:20)
SAVILLS
Raport meczowy
13/39 ATAK 29/51
0 BLOK 2
0/33 SERWIS 5/59
19 BŁ. PRZECIWNIKA 24
32 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Michalak

SAVILLS


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

61.11

SERWIS%

7.14
ATAK

Łukasz Michalak

SAVILLS


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 18

ATAK%

61.11
SERWIS

Anna Wróblewicz

SAVILLS


SERWIS 2/11 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

18.18

WYD%

9.09

SKUT%

18.18
BLOK

Michał Opala

SAVILLS


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Łukasz Michalak

SAVILLS


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

100

PERF%

28.57

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Łukasz Michalak

SAVILLS


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 4 3 4 0 3 0 4 0 0 0 0 1 3 3 5 1 0 1 80 30 0 1
Maciej Szafarzyński 4 3 4 0 3 0 1 0 0 0 1 5 2 0 7 4 3 1 47 0 0 2
Paweł Kalisz 3 3 3 0 5 1 1 0 0 0 0 1 2 4 4 0 2 2 67 33 0 2
Krzysztof Zawada 2 3 2 2 2 1 1 0 0 0 0 5 1 1 0 3 1 0 20 20 2 0
Monika Obrębska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 1 1 0 0 0 1 50 50 0 0
Milena Bałon 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 1 2 2 0 2 1 0 0 67 0 0 0
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Michalak 12 3 11 0 4 0 3 0 0 1 2 9 2 2 5 0 0 0 100 29 2 0
Michał Opala 12 3 10 0 8 0 2 1 0 1 0 9 2 0 1 1 1 0 33 0 1 0
Damian Łukasik 7 3 6 1 3 0 1 1 0 0 0 5 1 0 1 2 0 0 33 0 0 1
Anna Wróblewicz 3 3 1 0 0 0 0 0 0 2 0 8 1 0 2 1 1 0 50 0 0 0
Marek Zujewicz 2 3 1 0 0 0 0 0 0 1 4 7 4 3 1 1 0 0 80 60 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)