Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PANATTONI
3
2
VS
(20:17, 20:21, 21:20, 18:20, 16:14)
MAMOBILE
Raport meczowy
49/123 ATAK 49/114
7 BLOK 3
3/95 SERWIS 5/92
36 BŁ. PRZECIWNIKA 35
95 SUMA 92

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


PKT 18 SR 5 PKT/SR 3.6
ATAK 18 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

45

SERWIS%

0
ATAK

Dariusz Sierpiński

PANATTONI


ATAK 14 SR 5
ATAK/SR 2.8 ∑A 22

ATAK%

63.64
SERWIS

Marcin Kmak

MAMOBILE


SERWIS 2/14 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

14.29

WYD%

-7.14

SKUT%

14.29
BLOK

Dariusz Sierpiński

PANATTONI


BLOK 2.5 B1 1
SR 5 B2 3
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


∑P 14 SR 5
∑P/SR 2.8

DOKŁ%

85.71

PERF%

42.86

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Mariusz Gołębiewski

MAMOBILE


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 9
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dariusz Sierpiński 16.5 5 14 3 3 0 2 1 3 0 4 18 1 3 1 2 1 0 57 43 4 1
Piotr Krzak 12.5 5 11 1 11 1 6 0 1 1 2 5 5 5 5 3 1 0 71 36 0 1
Adam Kwiecień 11.5 5 9 4 11 0 4 1 1 1 0 15 0 3 2 4 0 0 56 33 1 2
Michał Zadrąg 10 5 9 5 3 1 4 1 0 0 1 11 4 4 4 6 1 1 50 25 0 1
Witold Przychodzeń 7.5 5 6 4 9 1 1 1 1 0 0 10 1 5 2 2 0 1 70 50 1 1
Marta Sieklucka 1 5 0 0 0 0 0 0 0 1 0 15 0 6 5 8 0 1 55 30 0 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Macioszczyk 18 5 18 7 7 2 6 0 0 0 0 12 1 6 6 0 1 1 86 43 4 2
Adrian Augustynik 18 5 14 2 5 2 3 2 0 2 2 12 4 9 11 8 0 0 71 32 2 1
Adam Jabłoński 12 5 12 5 9 1 1 0 0 0 1 13 3 3 5 4 2 1 53 20 1 0
Mariusz Gołębiewski 4 5 3 5 2 1 3 1 0 0 1 8 2 3 4 6 1 0 50 21 6 3
Marcin Kmak 4 5 2 1 2 1 0 0 0 2 0 9 3 1 2 6 1 1 27 9 5 3
Natalia Kmak 1 5 0 0 0 0 0 0 0 1 1 14 1 0 1 0 1 0 50 0 4 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)