Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

JONES LANG LASALLE
1
3
VS
(20:17, 17:20, 17:20, 17:20)
MSD POLSKA
Raport meczowy
37/84 ATAK 19/56
7 BLOK 4.5
11/71 SERWIS 6/62
16 BŁ. PRZECIWNIKA 47.5
71 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Bartosz Domański

JONES LANG LASALLE


PKT 18 SR 4 PKT/SR 4.5
ATAK 15 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

60

SERWIS%

10
ATAK

Bartosz Domański

JONES LANG LASALLE


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 25

ATAK%

60
SERWIS

Tomasz Tylenda

JONES LANG LASALLE


SERWIS 5/19 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

36.84

WYD%

0

SKUT%

26.32
BLOK

Tomasz Tylenda

JONES LANG LASALLE


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


∑P 6 SR 4
∑P/SR 1.5

DOKŁ%

66.67

PERF%

0

WYD%

66.67

SKUT%

66.67
OBRONA

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


OBRONA 2 SR 4
OBRONA/SR 0.5 ∑O 3
Statystyki
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartosz Domański 18 4 15 2 4 2 2 2 0 1 1 6 2 5 9 7 1 2 58 21 1 0
Tomasz Tylenda 12.5 4 5 0 3 0 3 2 1 5 2 7 5 2 4 5 2 1 43 14 1 0
Kuba Denus 9 4 4 2 6 2 2 1 0 4 0 16 1 0 4 2 0 0 67 0 2 1
Maciej Cuch 8.5 4 7 1 6 2 5 0 1 1 0 9 0 2 4 4 1 1 50 17 1 0
Piotr Wołodźko 7 4 6 0 5 0 0 1 0 0 0 5 1 3 3 4 0 0 60 30 0 0
Karolina Cuch 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 3 2 0 0 1 2 40 40 0 0
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Zuza Rusak 10 4 7 1 6 1 2 2 0 1 1 8 2 0 2 0 0 1 67 0 2 1
Piotr Szopa 9 4 6 0 7 1 2 2 0 1 0 9 1 3 6 5 0 3 53 18 0 0
Marcin Wieczorkowski 6 4 4 1 4 0 1 0 0 2 1 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tomasz Bala 2.5 4 2 1 7 1 2 0 1 0 0 9 0 1 0 1 0 1 33 33 0 0
Agata Zgiet 2 4 0 0 0 0 0 0 0 2 1 15 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)