Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

AICON X-RAY
3
0
VS
(20:15, 20:10, 20:15)
Volkswagen Financial Services
Raport meczowy
29/57 ATAK 21/55
0 BLOK 4
5/58 SERWIS 1/42
26 BŁ. PRZECIWNIKA 14
60 SUMA 40

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

81.25

SERWIS%

0
ATAK

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 16

ATAK%

81.25
SERWIS

Mariusz Zegadło

AICON X-RAY


SERWIS 3/16 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

31.25

WYD%

12.5

SKUT%

18.75
BLOK

Jakub Chodkowski

Volkswagen Financial Services


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

60

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 13 3 13 1 1 0 1 0 0 0 0 7 0 6 3 4 2 0 60 40 7 0
Mariusz Zegadło 10 3 7 1 3 1 0 0 0 3 2 10 1 0 2 2 0 1 40 0 0 0
Zbigniew Martyński 4 3 3 0 1 1 0 0 0 1 0 8 0 0 2 5 1 0 25 0 0 1
Agnieszka Dzikoń 4 3 4 3 6 1 2 0 0 0 0 8 1 3 1 1 0 0 80 60 0 0
Andrzej Kaznowski 2 3 2 0 5 1 0 0 0 0 0 5 3 1 1 0 1 0 67 33 2 3
Radosław Papierz 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 6 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Volkswagen Financial Services
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Igor Niebrzegowski 9 3 7 2 3 0 6 1 0 1 3 3 1 2 3 4 0 0 56 22 0 0
Jakub Chodkowski 8 3 6 1 4 0 3 2 0 0 3 8 1 2 2 3 0 0 57 29 2 0
Dominik Nowak 6.5 3 6 1 8 0 1 0 1 0 0 7 0 2 4 5 0 2 46 15 0 0
Adrian Kaniowski 2 3 2 3 0 0 0 0 0 0 0 3 3 2 7 9 1 2 43 10 2 0
Jan Nowacki 0.5 3 0 0 1 0 1 0 1 0 0 4 0 1 0 0 0 0 100 100 0 1
Olga Bodo 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)