Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

CBRE
3
0
VS
(21:19, 20:17, 20:13)
PHILIPS
Raport meczowy
29/56 ATAK 22/62
4 BLOK 2
8/60 SERWIS 2/50
20 BŁ. PRZECIWNIKA 23
61 SUMA 49

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Mosiej

PHILIPS


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 13 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

41.94

SERWIS%

9.09
ATAK

Jakub Siara

CBRE


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 11

ATAK%

63.64
SERWIS

Jakub Siara

CBRE


SERWIS 4/12 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

33.33

WYD%

16.67

SKUT%

33.33
BLOK

Grzegorz Urmanowski

CBRE


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Bartek Kapturski

CBRE


∑P 6 SR 2
∑P/SR 3

DOKŁ%

100

PERF%

33.33

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Bartek Kapturski

CBRE


OBRONA 4 SR 2
OBRONA/SR 2 ∑O 4
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Siara 12 3 7 1 1 0 2 0 2 4 0 6 2 0 4 1 0 2 57 0 5 0
Maciej Kałwa 11.5 3 10 0 5 0 2 0 1 1 0 5 2 0 5 1 0 0 83 0 2 0
Bartek Kapturski 8 2 6 1 2 0 3 0 0 2 1 4 2 2 4 0 0 0 100 33 4 0
Grzegorz Urmanowski 4.5 3 3 0 1 2 0 1 1 0 0 7 1 0 3 9 0 0 25 0 3 0
Michał Fitrzyk 3 2 2 1 1 0 1 0 0 1 0 5 0 0 5 2 1 0 63 0 4 3
Ricardo Cocco 2 2 1 1 2 0 1 0 2 0 0 3 1 0 1 3 0 0 25 0 4 1
Joanna Grabowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 10 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 15 3 13 3 9 2 4 1 0 1 1 6 3 0 12 5 1 0 67 0 5 0
Piotr Zinko 6 3 6 0 11 1 5 0 0 0 0 7 0 0 5 5 0 3 38 0 1 1
Maciej Kuć 3 3 3 1 1 1 0 0 0 0 0 7 3 0 1 0 0 0 100 0 3 2
Julia Gregorowicz 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 13 0 0 3 6 1 1 27 0 3 0
Przemysław Jonak 1 3 0 0 2 0 0 1 0 0 0 7 1 0 1 2 0 4 14 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)