Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PANATTONI
3
1
VS
(20:14, 16:20, 20:14, 20:15)
MSD POLSKA
Raport meczowy
43/91 ATAK 16/54
6 BLOK 4.5
8/75 SERWIS 2/49
19 BŁ. PRZECIWNIKA 40.5
76 SUMA 63

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dariusz Sierpiński

PANATTONI


PKT 15 SR 4 PKT/SR 3.75
ATAK 10 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

40

SERWIS%

15
ATAK

Adam Kwiecień

PANATTONI


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 15

ATAK%

66.67
SERWIS

Piotr Krzak

PANATTONI


SERWIS 3/13 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

23.08

WYD%

0

SKUT%

23.08
BLOK

Tomasz Bala

MSD POLSKA


BLOK 2.5 B1 1
SR 4 B2 3
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Dariusz Sierpiński

PANATTONI


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

71.43

PERF%

14.29

WYD%

42.86

SKUT%

71.43
OBRONA

Dawid Majcherek

MSD POLSKA


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 10
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dariusz Sierpiński 15 4 10 5 7 2 1 1 2 3 1 12 4 1 4 0 1 1 71 14 3 1
Adam Kwiecień 13 4 10 3 1 1 0 1 0 2 0 10 0 0 1 1 0 0 50 0 4 1
Piotr Krzak 12 4 8 3 5 3 2 0 2 3 0 7 3 3 5 7 0 1 50 19 2 1
Kacper Stelmach 10.5 4 10 3 5 0 1 0 1 0 4 6 3 5 13 5 2 1 69 19 4 1
Witold Przychodzeń 6 4 5 1 2 0 3 1 0 0 0 9 2 1 1 1 1 0 50 25 3 0
Marta Sieklucka 0.5 4 0 0 0 0 0 0 1 0 0 6 0 4 2 1 1 1 67 44 4 1
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Szopa 6.5 4 5 1 4 2 7 0 1 1 0 8 0 0 9 6 4 2 43 0 2 2
Zuza Rusak 6.5 4 5 0 5 2 1 0 1 1 0 8 0 0 0 0 0 1 0 0 2 1
Tomasz Bala 5.5 4 3 2 3 0 3 1 3 0 1 11 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Marcin Wieczorkowski 4 4 3 0 4 1 2 1 0 0 1 5 0 0 1 0 0 0 100 0 0 1
Dawid Majcherek 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 4 3 2 3 62 43 7 3
Agata Zgiet 0 4 0 0 1 0 0 0 0 0 1 10 1 1 0 0 0 0 100 100 6 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)