Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

2A vs 3B

NOKS
0
3
VS
(15:20, 14:20, 17:20)
SAVILLS
Raport meczowy
21/73 ATAK 31/81
3 BLOK 3
4/48 SERWIS 7/59
18 BŁ. PRZECIWNIKA 19
46 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Midura

NOKS


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 15 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

53.57

SERWIS%

0
ATAK

Marcin Midura

NOKS


ATAK 15 SR 3
ATAK/SR 5 ∑A 28

ATAK%

53.57
SERWIS

Damian Łukasik

SAVILLS


SERWIS 3/9 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

11.11

SKUT%

33.33
BLOK

Michał Opala

SAVILLS


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Piotr Jodkiewicz

NOKS


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

81.82

PERF%

27.27

WYD%

72.73

SKUT%

81.82
OBRONA

Łukasz Michalak

SAVILLS


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 9
Statystyki
NOKS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Midura 16 3 15 0 10 0 3 1 0 0 0 5 0 7 1 2 0 2 67 58 2 3
Piotr Jodkiewicz 5 3 2 5 9 2 1 0 0 3 1 14 1 3 6 1 1 0 82 27 6 4
Sebastian Przygoda 2.5 3 2 3 5 1 2 0 1 0 0 6 0 0 0 2 0 0 0 0 2 0
Jakub Nalej 2 3 1 2 3 0 3 1 0 0 0 3 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Michał Mendak 1.5 3 1 0 1 0 0 0 1 0 0 4 0 1 2 2 1 3 33 11 1 2
Elżbieta Dzioba 1 3 0 0 1 0 1 0 0 1 1 7 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0
Maciej Mendak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 2 7 2 1 41 29 5 4
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Opala 13.5 3 9 7 2 0 1 1 1 3 2 7 2 5 5 3 1 1 67 33 6 2
Damian Łukasik 10 3 6 1 6 2 2 1 0 3 0 4 2 0 2 6 0 2 20 0 3 0
Łukasz Michalak 9 3 8 8 5 1 3 0 0 1 0 8 0 2 2 1 0 0 80 40 8 1
Mariusz Goliszewski 6 3 6 4 4 0 1 0 0 0 3 4 1 1 1 5 1 1 22 11 4 1
Marek Zujewicz 2.5 3 2 1 2 0 0 0 1 0 0 5 2 1 1 2 0 0 50 25 4 0
Anna Wróblewicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 12 0 0 0 0 0 0 0 0 2 4
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)