Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

8A vs 5B

PHILIPS
1
3
VS
(17:20, 17:20, 20:16, 15:20)
MAMOBILE
Raport meczowy
23/62 ATAK 40/83
5 BLOK 4
5/70 SERWIS 9/76
36 BŁ. PRZECIWNIKA 23
69 SUMA 76

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


PKT 19.5 SR 4 PKT/SR 4.88
ATAK 14 BLOK 0.5 SERWIS 5

ATAK%

58.33

SERWIS%

31.25
ATAK

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


ATAK 14 SR 4
ATAK/SR 3.5 ∑A 24

ATAK%

58.33
SERWIS

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


SERWIS 5/16 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

56.25

WYD%

18.75

SKUT%

31.25
BLOK

Adrian Augustynik

MAMOBILE


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Marcin Kmak

MAMOBILE


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

77.78

PERF%

11.11

WYD%

55.56

SKUT%

77.78
OBRONA

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 5
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 13 4 10 1 8 2 5 1 0 2 1 8 2 1 7 9 5 2 33 4 5 0
Mikołaj Wielgus 12 4 9 1 5 0 1 2 0 1 2 9 6 0 9 8 1 1 47 0 4 0
Konrad Krawczyk 7 4 4 0 10 2 2 2 0 1 1 10 4 0 1 3 4 2 10 0 5 1
Weronika Kubarek 1 4 0 0 2 0 0 0 0 1 0 12 0 0 0 0 1 2 0 0 2 1
Przemysław Jonak 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 8 1 0 0 2 2 2 0 0 0 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Macioszczyk 19.5 4 14 0 2 0 8 0 1 5 4 5 2 0 7 3 0 0 70 0 5 0
Marcin Kmak 11.5 4 9 1 3 3 4 0 1 2 3 8 3 1 6 0 0 2 78 11 4 0
Adrian Augustynik 10 4 7 4 4 1 3 3 0 0 3 4 4 1 7 3 0 0 73 9 5 1
Mariusz Gołębiewski 10 4 9 1 4 1 3 0 0 1 2 9 1 1 9 2 2 1 67 7 3 1
Sara Michalec 2 4 1 0 1 0 0 0 0 1 1 5 2 0 1 1 2 2 17 0 3 0
Natalia Kmak 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 2 1 3 1 1 0 67 17 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)