Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

5A vs 8B

ASTRA ZENECA
1
3
VS
(18:20, 18:20, 20:15, 15:20)
AICON X-RAY
Raport meczowy
26/63 ATAK 41/114
2 BLOK 3
5/59 SERWIS 1/74
38 BŁ. PRZECIWNIKA 30
71 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 19 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

39.58

SERWIS%

0
ATAK

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


ATAK 13 SR 4
ATAK/SR 3.25 ∑A 22

ATAK%

59.09
SERWIS

Sylwia Pytel

ASTRA ZENECA


SERWIS 1/6 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

16.67

WYD%

16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


∑P 4 SR 4
∑P/SR 1

DOKŁ%

75

PERF%

50

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Robert Koper

ASTRA ZENECA


OBRONA 10 SR 4
OBRONA/SR 2.5 ∑O 10
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Michalak 14 4 11 2 9 2 5 1 0 2 2 7 2 0 8 2 0 1 73 0 6 0
Robert Koper 11 4 11 0 7 0 1 0 0 0 1 6 4 1 3 2 0 0 67 17 10 0
Mariusz Zięba 4 4 4 0 9 0 2 0 0 0 0 7 0 2 18 4 3 0 74 7 4 0
Krzysztof Nowak 2 4 0 0 0 0 0 0 0 2 0 18 2 0 6 4 0 0 60 0 3 0
Sylwia Pytel 2 4 0 0 0 0 0 1 0 1 0 5 0 0 3 2 1 0 50 0 2 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Woźniak 21 4 19 3 18 3 5 2 0 0 0 9 3 1 9 4 0 1 67 7 2 1
Andrzej Kaznowski 14 4 13 0 7 0 2 1 0 0 0 11 1 3 8 2 2 4 58 16 5 1
Agnieszka Dzikoń 10 4 9 1 21 0 2 0 0 1 4 16 0 2 1 1 0 0 75 50 7 0
Radosław Papierz 0 4 0 0 8 0 1 0 0 0 2 9 1 0 8 7 0 1 50 0 3 0
Gosia Gryziak 0 4 0 0 1 0 1 0 0 0 0 17 0 1 3 3 2 0 44 11 8 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)