Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

półfinał B1

MSD POLSKA
1
3
VS
(19:21, 17:20, 20:14, 20:21)
PLL LOT
Raport meczowy
30/71 ATAK 37/105
4 BLOK 7
4/61 SERWIS 7/76
38 BŁ. PRZECIWNIKA 25
76 SUMA 76

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Toczko

PLL LOT


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 12 BLOK 2 SERWIS 2

ATAK%

48

SERWIS%

14.29
ATAK

Bartosz Lewicki

MSD POLSKA


ATAK 14 SR 4
ATAK/SR 3.5 ∑A 20

ATAK%

70
SERWIS

Ewa Sampolińska

PLL LOT


SERWIS 3/12 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

25

WYD%

16.67

SKUT%

25
BLOK

Michał Toczko

PLL LOT


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Szymon Ślęzak

PLL LOT


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

66.67

PERF%

6.67

WYD%

60

SKUT%

66.67
OBRONA

Szymon Ślęzak

PLL LOT


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 11
Statystyki
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartosz Lewicki 15.5 4 14 2 2 0 2 1 1 0 1 6 2 5 2 3 0 1 64 45 2 6
Piotr Szopa 9 4 6 5 9 3 1 1 0 2 1 15 1 1 3 4 1 1 40 10 4 1
Marcin Wieczorkowski 8 4 6 3 3 1 5 1 0 1 0 8 1 0 0 0 0 1 0 0 0 1
Tomasz Bala 4.5 4 3 1 1 0 1 0 1 1 1 9 1 0 0 1 1 1 0 0 1 0
Agata Zgiet 1 4 1 1 1 0 0 0 0 0 1 9 1 0 1 0 0 0 100 0 5 3
Michał Moczarski 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 12 8 4 3 50 10 4 5
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Toczko 16 4 12 4 4 1 4 2 0 2 3 8 1 4 7 6 1 0 61 22 2 1
Ernest Lewandowski 15 4 13 10 7 1 6 1 2 0 0 6 3 1 4 5 4 3 29 6 3 3
Szymon Ślęzak 10 4 8 4 3 2 4 1 0 1 1 18 0 1 9 4 1 0 67 7 6 5
Bartłomiej Szumert 3 2 2 3 4 1 1 0 0 1 1 2 2 0 2 3 0 0 40 0 0 1
Ewa Sampolińska 3 4 0 0 4 0 0 0 0 3 0 8 1 0 0 1 0 1 0 0 3 0
Mariusz Kaczmarek 2 4 1 2 0 1 0 0 2 0 1 8 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Piotr Ozga 2 3 1 1 0 0 1 1 0 0 0 5 1 4 5 2 3 0 64 29 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)