Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

półfinał B2

ASTRA ZENECA
1
3
VS
(20:17, 7:20, 12:20, 11:20)
DEUTSCHE BANK
Raport meczowy
19/65 ATAK 42/83
0 BLOK 5
2/41 SERWIS 6/79
29 BŁ. PRZECIWNIKA 24
50 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


PKT 18 SR 4 PKT/SR 4.5
ATAK 13 BLOK 1 SERWIS 4

ATAK%

44.83

SERWIS%

15.38
ATAK

Dominik Wrotniak

DEUTSCHE BANK


ATAK 16 SR 4
ATAK/SR 4 ∑A 25

ATAK%

64
SERWIS

Marcin Michalak

ASTRA ZENECA


SERWIS 2/10 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

20

WYD%

10

SKUT%

20
BLOK

Wojciech Paulewicz

DEUTSCHE BANK


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Robert Koper

ASTRA ZENECA


∑P 19 SR 4
∑P/SR 4.75

DOKŁ%

73.68

PERF%

10.53

WYD%

57.89

SKUT%

73.68
OBRONA

Wojciech Paulewicz

DEUTSCHE BANK


OBRONA 9 SR 4
OBRONA/SR 2.25 ∑O 11
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Michalak 12 4 10 4 7 2 4 0 0 2 0 7 1 5 7 6 3 1 55 23 1 1
Robert Koper 8 4 8 5 8 0 5 0 0 0 1 4 4 2 12 2 2 1 74 11 7 3
Krzysztof Nowak 1 4 1 4 5 0 1 0 0 0 1 6 4 2 3 4 3 3 33 13 1 2
Sylwia Pytel 0 4 0 0 1 0 0 0 0 0 1 9 1 0 0 0 1 0 0 0 2 3
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Stefanowicz 18 4 13 5 5 0 6 1 0 4 5 12 5 1 8 3 1 0 69 8 8 3
Dominik Wrotniak 17 4 16 4 1 0 4 0 2 0 0 3 1 1 1 4 1 1 25 13 4 2
Wojciech Paulewicz 8 4 4 0 2 1 2 2 0 2 1 13 1 1 6 3 2 1 54 8 9 2
Wojciech Maciejewski 8 4 8 2 2 0 2 0 0 0 1 4 3 1 0 2 0 0 33 33 2 1
Bartosz Gruszecki 2 4 1 0 5 0 0 0 2 0 2 8 0 0 0 1 0 0 0 0 1 2
Anna Mróz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 2 12 0 2 0 2 0 0 50 50 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)