Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o III m.

JONES LANG LASALLE
3
2
VS
(20:12, 16:20, 15:20, 20:18, 15:10)
SAVILLS
Raport meczowy
48/94 ATAK 46/101
5 BLOK 6
4/86 SERWIS 6/81
29 BŁ. PRZECIWNIKA 22
86 SUMA 80

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Michalak

SAVILLS


PKT 25 SR 5 PKT/SR 5
ATAK 20 BLOK 3 SERWIS 2

ATAK%

51.28

SERWIS%

14.29
ATAK

Bartosz Domański

JONES LANG LASALLE


ATAK 16 SR 5
ATAK/SR 3.2 ∑A 27

ATAK%

59.26
SERWIS

Tomasz Tylenda

JONES LANG LASALLE


SERWIS 2/14 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

21.43

WYD%

7.14

SKUT%

14.29
BLOK

Łukasz Michalak

SAVILLS


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Michał Opala

SAVILLS


∑P 27 SR 5
∑P/SR 5.4

DOKŁ%

74.07

PERF%

0

WYD%

66.67

SKUT%

74.07
OBRONA

Bartosz Domański

JONES LANG LASALLE


OBRONA 12 SR 5
OBRONA/SR 2.4 ∑O 12
Statystyki
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Wołodźko 21.5 5 19 3 6 2 4 2 1 0 2 10 3 2 6 2 1 2 62 15 5 3
Bartosz Domański 19 5 16 2 3 3 3 0 2 2 1 19 0 2 4 2 1 2 55 18 12 0
Karol Kruczkowski 9.5 5 9 2 4 0 2 0 1 0 0 16 2 1 10 7 1 0 58 5 4 1
Tomasz Tylenda 7 5 4 1 6 0 4 0 2 2 1 10 1 0 8 9 3 2 36 0 4 2
Justyna Malarska 0 5 0 0 0 1 0 0 0 0 0 16 1 0 2 0 0 0 100 0 4 0
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Michalak 25 5 20 3 11 1 4 3 0 2 1 7 4 0 14 4 1 1 70 0 2 1
Michał Opala 17 5 12 5 11 1 4 2 0 3 4 14 4 0 20 5 1 1 74 0 3 2
Mariusz Goliszewski 14 5 13 4 7 3 1 0 0 1 1 18 1 0 7 13 1 0 33 0 9 0
Marek Zujewicz 1 5 0 0 0 0 0 1 0 0 0 7 3 1 6 1 1 1 70 10 2 0
Anna Wróblewicz 1 5 1 0 0 0 0 0 0 0 0 9 2 0 0 0 0 1 0 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)