Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o IX m.

CBRE
0
3
VS
(15:20, 12:20, 11:20)
AICON X-RAY
Raport meczowy
16/51 ATAK 32/71
6 BLOK 5
4/40 SERWIS 5/58
12 BŁ. PRZECIWNIKA 18
38 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 16.5 SR 3 PKT/SR 5.5
ATAK 15 BLOK 1.5 SERWIS 0

ATAK%

65.22

SERWIS%

0
ATAK

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


ATAK 15 SR 3
ATAK/SR 5 ∑A 23

ATAK%

65.22
SERWIS

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

30

WYD%

30

SKUT%

30
BLOK

Łukasz Jasiński

CBRE


BLOK 3.5 B1 3
SR 3 B2 1
BLOK/SR 1.17
PRZYJĘCIE

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

71.43

PERF%

14.29

WYD%

57.14

SKUT%

71.43
OBRONA

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 9
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Jasiński 12.5 3 8 1 8 3 1 3 1 1 1 4 1 0 4 10 0 1 27 0 2 0
Bartek Kapturski 9.5 3 7 1 5 2 1 0 1 2 0 4 4 0 10 5 0 1 63 0 2 0
Maciej Kałwa 2 3 1 2 2 0 1 0 0 1 0 5 1 0 2 6 1 0 22 0 4 1
Grzegorz Urmanowski 1 3 0 1 2 0 1 1 0 0 1 6 1 0 3 1 1 2 43 0 4 0
Ricardo Cocco 1 3 0 1 2 0 1 0 2 0 0 3 0 0 0 4 0 1 0 0 3 2
Joanna Grabowska 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Joanna Mieloch 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 16.5 3 15 3 1 3 1 1 1 0 1 2 1 0 3 4 0 1 38 0 8 1
Tomasz Woźniak 13.5 3 9 2 4 0 2 2 1 2 1 9 2 0 2 1 1 1 40 0 2 0
Agnieszka Dzikoń 6 3 3 4 8 1 1 0 0 3 0 7 0 0 0 2 0 1 0 0 2 0
Andrzej Kaznowski 4 3 3 2 0 0 0 0 2 0 0 8 1 0 6 2 0 1 67 0 1 0
Zbigniew Martyński 2 3 2 3 2 2 0 0 0 0 0 4 2 1 4 1 1 0 71 14 3 1
Radosław Papierz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0 1 0 0 0 100 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)