Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

mecz o XV m.

ASTRA ZENECA
1
3
VS
(20:18, 20:21, 17:20, 17:20)
Volkswagen Financial Services
Raport meczowy
38/102 ATAK 38/108
3 BLOK 1
10/74 SERWIS 7/78
23 BŁ. PRZECIWNIKA 33
74 SUMA 79

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Michalak

ASTRA ZENECA


PKT 24 SR 4 PKT/SR 6
ATAK 16 BLOK 0 SERWIS 8

ATAK%

36.36

SERWIS%

38.1
ATAK

Mariusz Zięba

ASTRA ZENECA


ATAK 13 SR 4
ATAK/SR 3.25 ∑A 22

ATAK%

59.09
SERWIS

Marcin Michalak

ASTRA ZENECA


SERWIS 8/21 SR 4
SERWIS/SR 2

TR%

66.67

WYD%

14.29

SKUT%

38.1
BLOK

Mariusz Zięba

ASTRA ZENECA


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Piotr Sitkiewicz

Volkswagen Financial Services


∑P 13 SR 4
∑P/SR 3.25

DOKŁ%

76.92

PERF%

7.69

WYD%

61.54

SKUT%

76.92
OBRONA

Piotr Sitkiewicz

Volkswagen Financial Services


OBRONA 9 SR 4
OBRONA/SR 2.25 ∑O 9
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Michalak 24 4 16 4 16 1 7 0 0 8 6 2 5 4 9 4 1 0 72 22 6 1
Mariusz Zięba 15 4 13 0 8 0 1 2 0 0 1 14 1 0 11 6 1 1 58 0 6 0
Mateusz Adamowicz 9 4 7 1 18 0 4 1 0 1 0 8 2 3 6 3 6 2 45 15 7 2
Aleksandra Król 3 4 2 0 3 0 1 0 0 1 1 7 4 1 4 2 2 2 45 9 4 0
Sylwia Pytel 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 12 0 0 0 0 2 1 0 0 2 2
Volkswagen Financial Services
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Chodkowski 22 4 20 2 18 1 4 1 0 1 1 11 0 3 3 4 2 4 38 19 8 0
Piotr Sitkiewicz 17 4 12 2 9 0 3 0 0 5 6 9 1 1 9 1 2 0 77 8 9 0
Jan Nowacki 6 4 5 4 14 0 4 0 0 1 2 12 2 3 14 3 3 4 63 11 5 2
Michał Mormol 1 4 1 0 7 1 1 0 0 0 1 7 0 0 2 0 2 2 33 0 4 1
Olga Bodo 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 2 15 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)