Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BOŚ Green Team
2
3
VS
(20:8, 18:20, 20:16, 18:20, 16:17)
VOLKSWAGEN BANK
Raport meczowy
17/53 ATAK 33/79
2.5 BLOK 3
15/64 SERWIS 7/80
57.5 BŁ. PRZECIWNIKA 38
92 SUMA 81

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Radosław Bosek

BOŚ Green Team


PKT 18 SR 5 PKT/SR 3.6
ATAK 7 BLOK 2 SERWIS 9

ATAK%

28

SERWIS%

31.03
ATAK

Wojciech Siara

VOLKSWAGEN BANK


ATAK 5 SR 5
ATAK/SR 1 ∑A 11

ATAK%

45.45
SERWIS

Radosław Bosek

BOŚ Green Team


SERWIS 9/29 SR 5
SERWIS/SR 1.8

TR%

41.38

WYD%

13.79

SKUT%

31.03
BLOK

Damian Kubicki

VOLKSWAGEN BANK


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


∑P 21 SR 5
∑P/SR 4.2

DOKŁ%

61.9

PERF%

4.76

WYD%

28.57

SKUT%

61.9
OBRONA

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


OBRONA 10 SR 5
OBRONA/SR 2 ∑O 10
Statystyki
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Radosław Bosek 18 5 7 3 12 1 2 2 0 9 3 12 5 0 10 5 1 2 56 0 7 1 0
Łukasz Kulas 16.5 5 10 3 7 1 7 0 1 6 4 8 3 1 12 1 5 2 62 5 10 0 0
Elżbieta Dalkiewicz 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 14 0 0 1 0 1 1 33 0 2 0 0
VOLKSWAGEN BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Damian Kulesza 13 5 12 3 11 1 1 0 0 1 1 10 1 0 9 2 2 2 60 0 5 0 0
Damian Kubicki 12 5 9 2 6 0 3 3 0 0 3 13 3 0 12 6 1 2 57 0 8 2 0
Tomasz Maron 8 5 7 3 4 2 2 0 0 1 0 7 3 0 4 7 3 4 22 0 6 1 0
Wojciech Siara 6 5 5 1 4 0 1 0 0 1 2 4 0 0 6 4 2 3 40 0 6 0 0
Piotr Zdunek 2 5 0 0 1 0 1 0 0 2 3 10 5 0 0 4 0 1 0 0 1 0 0
Dagmara Szeptuch 2 5 0 0 0 0 0 0 0 2 0 7 1 0 2 4 0 3 22 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony