Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BOŚ Green Team
3
0
VS
(20:13, 20:8, 20:10)
KPMG
Raport meczowy
17/26 ATAK 13/38
1 BLOK 1
6/33 SERWIS 1/32
36 BŁ. PRZECIWNIKA 16
60 SUMA 31

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Radosław Bosek

BOŚ Green Team


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 11 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

73.33

SERWIS%

15.38
ATAK

Radosław Bosek

BOŚ Green Team


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 15

ATAK%

73.33
SERWIS

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


SERWIS 3/8 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

12.5

SKUT%

37.5
BLOK

Radosław Bosek

BOŚ Green Team


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Artur Dąbrowski

KPMG


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

87.5

PERF%

50

WYD%

87.5

SKUT%

87.5
OBRONA

Artur Dąbrowski

KPMG


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 3
Statystyki
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Radosław Bosek 14 3 11 1 2 0 1 1 0 2 2 4 5 1 1 3 2 0 29 14 1 0 0
Łukasz Kulas 9 3 6 1 1 0 2 0 0 3 1 2 2 0 1 2 0 0 33 0 0 0 0
Elżbieta Dalkiewicz 1 3 0 0 0 1 0 0 0 1 2 8 1 0 1 0 0 0 100 0 0 0 0
KPMG
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marek Bogobowicz 6 3 5 0 6 1 1 1 0 0 0 2 1 0 2 6 2 2 17 0 0 0 0
Mateusz Dubiel 4 3 3 1 4 0 2 0 0 1 2 0 2 3 2 0 0 1 83 50 1 1 0
Bartosz Gawęda 3 3 3 0 0 1 3 0 0 0 0 3 2 1 1 3 2 3 20 10 2 2 0
Łukasz Licznerski 2 3 2 1 1 0 2 0 0 0 0 3 1 0 1 3 0 1 20 0 1 1 0
Artur Dąbrowski 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 2 8 1 4 3 1 0 0 88 50 2 1 0
Alicja Piotrowicz 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 1 2 1 0 0 2 1 3 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony