Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

ASTRA ZENECA
3
2
VS
(20:12, 16:20, 20:15, 10:20, 15:11)
VOLKSWAGEN BANK
Raport meczowy
14/38 ATAK 30/86
2 BLOK 4
0/25 SERWIS 8/74
65 BŁ. PRZECIWNIKA 36
81 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Sitkiewicz

VOLKSWAGEN BANK


PKT 17 SR 5 PKT/SR 3.4
ATAK 15 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

37.5

SERWIS%

0
ATAK

Tomasz Maron

VOLKSWAGEN BANK


ATAK 8 SR 5
ATAK/SR 1.6 ∑A 16

ATAK%

50
SERWIS

Hubert Bojanowski

VOLKSWAGEN BANK


SERWIS 5/18 SR 5
SERWIS/SR 1

TR%

38.89

WYD%

11.11

SKUT%

27.78
BLOK

Piotr Sitkiewicz

VOLKSWAGEN BANK


BLOK 2 B1 2
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.4
PRZYJĘCIE

Jan Nowacki

VOLKSWAGEN BANK


∑P 28 SR 5
∑P/SR 5.6

DOKŁ%

57.14

PERF%

0

WYD%

42.86

SKUT%

57.14
OBRONA

Piotr Sitkiewicz

VOLKSWAGEN BANK


OBRONA 9 SR 5
OBRONA/SR 1.8 ∑O 10
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Kalinowski 11.5 5 10 2 8 2 4 1 1 0 0 5 4 1 4 1 3 1 50 10 4 0 0
Krzysztof Nowak 3.5 4 3 0 6 0 0 0 1 0 0 7 1 1 4 2 1 1 56 11 0 1 0
Sylwia Pytel 1 2 1 0 1 0 1 0 0 0 1 7 0 0 0 1 1 1 0 0 0 0 0
VOLKSWAGEN BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Sitkiewicz 17 5 15 2 10 4 9 2 0 0 1 7 1 0 9 8 1 0 50 0 9 1 0
Tomasz Maron 9 5 8 2 5 0 1 1 0 0 2 9 1 0 4 6 1 0 36 0 3 1 0
Hubert Bojanowski 8 5 2 0 3 0 2 1 0 5 2 8 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Jan Nowacki 6 5 5 3 8 0 5 0 0 1 0 9 3 0 16 8 3 1 57 0 6 0 0
Olga Bodo 1 5 0 0 0 0 0 0 0 1 3 10 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Katarzyna Wojtkowska 1 5 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2 2 0 2 2 1 2 29 0 4 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony