Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

KPMG
1
3
VS
(16:20, 20:18, 17:20, 15:20)
VOLKSWAGEN BANK
Raport meczowy
34/94 ATAK 37/75
1 BLOK 4
6/68 SERWIS 9/77
27 BŁ. PRZECIWNIKA 28
68 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Damian Kubicki

VOLKSWAGEN BANK


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 16 BLOK 3 SERWIS 2

ATAK%

57.14

SERWIS%

11.11
ATAK

Tomasz Maron

VOLKSWAGEN BANK


ATAK 6 SR 4
ATAK/SR 1.5 ∑A 8

ATAK%

75
SERWIS

Piotr Zdunek

VOLKSWAGEN BANK


SERWIS 1/6 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

16.67

WYD%

0

SKUT%

16.67
BLOK

Damian Kubicki

VOLKSWAGEN BANK


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Kamil Banaś

KPMG


∑P 20 SR 4
∑P/SR 5

DOKŁ%

90

PERF%

20

WYD%

85

SKUT%

90
OBRONA

Piotr Sitkiewicz

VOLKSWAGEN BANK


OBRONA 13 SR 4
OBRONA/SR 3.25 ∑O 13
Statystyki
KPMG
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Chmielewski 15.5 4 13 1 13 1 5 0 1 2 1 14 2 0 12 0 1 2 80 0 1 2 0
Radosław Marcinkowski 12 4 12 1 15 1 4 0 0 0 0 5 2 0 8 2 1 4 53 0 1 0 0
Kamil Banaś 7 4 6 2 7 1 3 0 0 1 0 15 2 4 14 1 1 0 90 20 9 0 0
Artur Dąbrowski 3.5 4 1 0 1 0 0 0 1 2 2 7 3 1 9 0 1 1 83 8 1 0 0
Mateusz Dubiel 3 4 2 0 2 1 2 0 0 1 0 9 0 1 5 1 1 2 60 10 1 1 0
VOLKSWAGEN BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Damian Kubicki 21 4 16 1 6 1 4 3 0 2 3 12 1 4 13 2 0 1 85 20 3 0 0
Piotr Sitkiewicz 17 4 14 2 7 0 9 1 0 2 2 16 0 8 6 2 0 0 88 50 13 0 0
Tomasz Maron 8 4 6 0 2 0 0 0 0 2 0 12 2 2 10 0 3 4 63 11 4 2 0
Olga Bodo 2 4 0 0 0 0 0 0 0 2 0 15 0 0 1 0 0 0 100 0 1 1 0
Piotr Zdunek 2 4 1 0 3 0 3 0 0 1 0 4 1 1 1 0 0 0 100 50 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony