Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

ASTRA ZENECA
3
2
VS
(20:21, 20:12, 20:16, 19:21, 15:12)
KPMG
Raport meczowy
3/4 ATAK 11/45
0 BLOK 1
0/6 SERWIS 4/76
91 BŁ. PRZECIWNIKA 66
94 SUMA 82

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Bartosz Gawęda

KPMG


PKT 12 SR 5 PKT/SR 2.4
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

40.91

SERWIS%

12.5
ATAK

Bartosz Gawęda

KPMG


ATAK 9 SR 5
ATAK/SR 1.8 ∑A 22

ATAK%

40.91
SERWIS

Mateusz Dubiel

KPMG


SERWIS 2/11 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

18.18

WYD%

0

SKUT%

18.18
BLOK

Bartosz Gawęda

KPMG


BLOK 1 B1 1
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.2
PRZYJĘCIE

Krzysztof Nowak

ASTRA ZENECA


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

40

PERF%

0

WYD%

40

SKUT%

40
OBRONA

Mateusz Dubiel

KPMG


OBRONA 8 SR 5
OBRONA/SR 1.6 ∑O 10
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Sylwia Pytel 2 1 2 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0 0 3 0 0 0 0 1 0 0
Krzysztof Nowak 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 4 1 0 2 3 0 0 40 0 3 0 0
KPMG
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Bartosz Gawęda 12 5 9 0 10 2 1 1 0 2 2 10 2 0 0 14 1 0 0 0 6 2 0
Mateusz Dubiel 2 5 0 1 7 2 3 0 0 2 0 7 2 0 0 7 7 2 0 0 8 2 0
Łukasz Licznerski 1 5 1 0 1 0 3 0 0 0 1 12 1 0 0 7 3 0 0 0 1 1 0
Artur Dąbrowski 1 5 1 0 0 0 0 0 0 0 1 7 5 0 0 3 0 0 0 0 2 0 0
Alicja Piotrowicz 0 5 0 0 1 0 1 0 0 0 0 6 1 0 0 6 1 0 0 0 4 0 0
Dominika Dziczek 0 5 0 0 2 0 0 0 0 0 1 12 2 0 2 11 1 2 13 0 4 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony