Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

(6-7)

VOLKSWAGEN BANK
1
3
VS
(16:20, 20:7, 16:20, 13:20)
ASTRA ZENECA
Raport meczowy
25/70 ATAK 17/37
0 BLOK 0
9/65 SERWIS 1/20
31 BŁ. PRZECIWNIKA 49
65 SUMA 67

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Kalinowski

ASTRA ZENECA


PKT 18 SR 4 PKT/SR 4.5
ATAK 17 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

45.95

SERWIS%

9.09
ATAK

Damian Kubicki

VOLKSWAGEN BANK


ATAK 13 SR 4
ATAK/SR 3.25 ∑A 26

ATAK%

50
SERWIS

Damian Kubicki

VOLKSWAGEN BANK


SERWIS 3/14 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

28.57

WYD%

7.14

SKUT%

21.43
BLOK

Olga Bodo

VOLKSWAGEN BANK


BLOK 0 B1 0
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Damian Kubicki

VOLKSWAGEN BANK


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

100

PERF%

100

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Jan Nowacki

VOLKSWAGEN BANK


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 5
Statystyki
VOLKSWAGEN BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Damian Kubicki 16 4 13 0 7 0 6 0 0 3 1 8 2 15 0 0 0 0 100 100 3 0 0
Jan Nowacki 8 4 7 0 11 0 4 0 0 1 0 4 4 3 3 0 3 2 55 27 5 0 0
Wojciech Siara 3 4 2 0 4 0 2 0 0 1 2 5 2 5 4 0 0 4 69 38 0 0 0
Tomasz Maron 3 4 1 0 6 0 1 0 0 2 1 9 1 1 0 1 1 0 33 33 1 2 0
Piotr Sitkiewicz 3 3 2 1 0 0 1 0 0 1 0 8 0 6 0 0 0 0 100 100 3 0 0
Piotr Zdunek 1 2 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 1 1 2 0 0 1 75 25 1 0 0
Olga Bodo 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 0 1 0 0 0 0 100 100 3 0 0
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Kalinowski 18 4 17 1 11 0 8 0 0 1 0 7 3 9 3 0 0 3 80 60 3 1 0
Krzysztof Nowak 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 7 1 1 0 1 0 1 33 33 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony