Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

mecz o III miejsce

PROJEKT II
3
1
VS
(20:18, 20:13, 19:21, 20:17)
EXATEL
Raport meczowy
27/61 ATAK 27/75
3 BLOK 2
7/55 SERWIS 1/55
42 BŁ. PRZECIWNIKA 39
79 SUMA 69

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Grabarski

EXATEL


PKT 11 SR 4 PKT/SR 2.75
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

31.03

SERWIS%

8.33
ATAK

Paweł Kotlarz

PROJEKT II


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 17

ATAK%

58.82
SERWIS

Maciej Mendak

PROJEKT II


SERWIS 6/22 SR 4
SERWIS/SR 1.5

TR%

50

WYD%

13.64

SKUT%

27.27
BLOK

Robert Wieczorek

EXATEL


BLOK 1 B1 1
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Piotr Grabarski

EXATEL


∑P 12 SR 4
∑P/SR 3

DOKŁ%

91.67

PERF%

58.33

WYD%

91.67

SKUT%

91.67
OBRONA

Piotr Jonasz

PROJEKT II


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 8
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Kotlarz 11 4 10 2 3 0 2 1 0 0 2 5 2 0 1 0 0 0 100 0 1 0 0
Marcin Midura 10 4 9 4 7 1 5 1 0 0 4 5 1 13 4 2 3 1 74 57 3 0 0
Maciej Mendak 8 4 2 1 0 0 0 0 0 6 5 8 3 7 3 2 0 0 83 58 6 1 0
Piotr Jonasz 8 4 6 1 6 1 1 1 0 1 2 7 4 4 5 2 1 0 75 33 7 1 0
Jarosław Sadowski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0 0 3 1 0
EXATEL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Grabarski 11 4 9 6 12 0 2 1 0 1 2 5 4 7 4 1 0 0 92 58 2 0 0
Michał Majewski 10 4 10 1 6 0 4 0 0 0 2 9 4 3 3 3 9 3 29 14 3 1 0
Robert Wieczorek 6 4 5 0 8 2 3 1 0 0 0 10 2 4 2 0 3 1 60 40 6 0 0
Mateusz Petekiewicz 3 4 3 0 2 1 0 0 0 0 0 8 0 2 0 0 1 1 50 50 4 0 0
Marta Imińska 0 4 0 0 1 0 0 0 0 0 0 8 0 1 0 0 1 0 50 50 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony