Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

ASTRA ZENECA
0
3
VS
(11:20, 15:20, 11:20)
VOLKSWAGEN BANK
Raport meczowy
9/38 ATAK 31/59
2 BLOK 0
2/29 SERWIS 4/56
24 BŁ. PRZECIWNIKA 25
37 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Suchodolski

VOLKSWAGEN BANK


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

12.5
ATAK

Marek Matczuk

VOLKSWAGEN BANK


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 16

ATAK%

68.75
SERWIS

Szymon Bazyluk

ASTRA ZENECA


SERWIS 1/6 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

16.67

WYD%

16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Andrzej Galuba

ASTRA ZENECA


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Jan Nowacki

VOLKSWAGEN BANK


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

80

PERF%

10

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Łukasz Suchodolski

VOLKSWAGEN BANK


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Andrzej Galuba 7 3 6 1 5 0 4 1 0 0 0 3 1 0 7 1 1 1 70 0 6 1 0
Sylwia Pytel 2 3 2 0 7 0 0 0 0 0 0 5 2 0 6 3 1 2 50 0 2 1 0
Marta Kątnik 2 3 1 1 6 0 2 0 0 1 1 8 2 0 2 2 4 0 25 0 0 0 0
Szymon Bazyluk 2 3 0 0 0 0 3 1 0 1 0 5 0 0 2 4 1 0 29 0 3 1 0
VOLKSWAGEN BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Suchodolski 13 3 12 1 8 1 2 0 0 1 0 4 3 0 6 4 1 1 50 0 6 0 0
Marek Matczuk 11 3 11 3 1 0 1 0 0 0 1 4 3 0 4 2 1 0 57 0 6 1 0
Jan Nowacki 10 3 8 1 4 1 4 0 0 2 4 4 3 1 7 0 1 1 80 10 1 1 0
Olga Bodo 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 7 3 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Marek Białobrzeski 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 1 14 1 0 1 0 0 1 50 0 5 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony