Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
1
3
VS
(13:20, 20:15, 14:20, 12:20)
BOŚ Green Team
Raport meczowy
21/47 ATAK 27/66
3 BLOK 3
0/36 SERWIS 8/70
35 BŁ. PRZECIWNIKA 37
59 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Midura

PROJEKT II


PKT 14 SR 4 PKT/SR 3.5
ATAK 12 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

42.86

SERWIS%

0
ATAK

Jakub Joszt

BOŚ Green Team


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 17

ATAK%

58.82
SERWIS

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


SERWIS 3/16 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

37.5

WYD%

0

SKUT%

18.75
BLOK

Marcin Midura

PROJEKT II


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Jakub Joszt

BOŚ Green Team


∑P 15 SR 4
∑P/SR 3.75

DOKŁ%

86.67

PERF%

40

WYD%

86.67

SKUT%

86.67
OBRONA

Jakub Joszt

BOŚ Green Team


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Midura 14 4 12 3 5 1 7 2 0 0 0 8 2 5 4 4 2 2 53 29 1 0 0
Piotr Jonasz 6 4 5 3 5 0 2 1 0 0 0 6 2 3 2 2 3 2 42 25 4 4 0
Maciej Mendak 3 4 3 0 0 0 0 0 0 0 0 11 0 0 1 1 0 0 50 0 1 0 0
Jarosław Sadowski 1 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 5 2 0 0 1 0 0 0 0 1 0 0
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Wojtek Płochocki 12.5 4 9 5 6 2 5 0 1 3 3 7 3 1 1 1 2 1 33 17 2 1 0
Jakub Joszt 10 4 10 1 3 0 3 0 0 0 2 12 2 6 7 2 0 0 87 40 4 1 0
Łukasz Kulas 7.5 4 4 1 1 1 0 1 1 2 3 5 2 1 1 1 0 0 67 33 1 0 0
Radosław Bosek 6 4 4 4 4 0 1 1 0 1 2 7 4 3 3 8 0 0 43 21 3 4 0
Elżbieta Dalkiewicz 2 4 0 0 1 0 1 0 0 2 0 9 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony