Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

ASTRA ZENECA
0
3
VS
(13:20, 11:20, 5:20)
PROJEKT II
Raport meczowy
3/31 ATAK 28/57
2 BLOK 1
1/22 SERWIS 9/41
23 BŁ. PRZECIWNIKA 22
29 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Kotlarz

PROJEKT II


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

40

SERWIS%

30
ATAK

Piotr Jonasz

PROJEKT II


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 10

ATAK%

70
SERWIS

Paweł Kotlarz

PROJEKT II


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

30

WYD%

-10

SKUT%

30
BLOK

Szymon Bazyluk

ASTRA ZENECA


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

83.33

PERF%

50

WYD%

66.67

SKUT%

83.33
OBRONA

Piotr Jonasz

PROJEKT II


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Szymon Bazyluk 4.5 3 2 2 2 1 1 1 1 1 0 3 1 1 2 1 4 3 27 9 2 1 0
Krzysztof Nowak 1.5 3 1 1 9 0 4 0 1 0 0 7 1 1 1 0 1 2 40 20 2 1 0
Sylwia Pytel 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 2 2 5 3 3 3 44 13 2 0 0
Marta Kątnik 0 3 0 4 3 0 0 0 0 0 1 4 0 3 4 0 0 2 78 33 0 0 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Kotlarz 14 3 10 3 6 1 5 1 0 3 0 3 4 1 1 0 1 0 67 33 3 0 0
Maciej Mendak 13 3 9 1 3 0 3 0 0 4 4 9 0 3 2 0 1 0 83 50 3 1 0
Piotr Jonasz 8 3 7 0 1 1 1 0 0 1 2 4 1 3 0 1 0 0 75 75 6 0 0
Jarosław Sadowski 3 3 2 0 2 0 2 0 0 1 1 2 2 1 2 1 0 2 50 17 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony