Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

ASTRA ZENECA
0
3
VS
(14:20, 15:20, 12:20)
PANATTONI
Raport meczowy
9/36 ATAK 11/19
2 BLOK 0
2/28 SERWIS 6/34
28 BŁ. PRZECIWNIKA 43
41 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Krzak

PANATTONI


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

69.23

SERWIS%

12.5
ATAK

Piotr Krzak

PANATTONI


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 13

ATAK%

69.23
SERWIS

Marta Sieklucka

PANATTONI


SERWIS 3/12 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Krzysztof Nowak

ASTRA ZENECA


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Piotr Krzak

PANATTONI


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

57.14

PERF%

14.29

WYD%

42.86

SKUT%

57.14
OBRONA

Piotr Krzak

PANATTONI


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Kalinowski 7 3 5 1 2 0 2 0 0 2 1 5 2 1 2 5 0 1 33 11 2 0 0
Andrzej Galuba 4 3 4 1 5 0 5 0 0 0 0 2 4 0 3 9 2 2 19 0 0 0 0
Krzysztof Nowak 1 3 0 1 3 0 0 1 0 0 0 5 1 0 1 4 0 1 17 0 1 0 0
Marta Kątnik 1 3 0 1 4 0 2 1 0 0 1 3 0 0 0 3 2 2 0 0 1 0 0
Sylwia Pytel 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Krzak 10 3 9 1 0 1 2 0 0 1 1 5 1 1 3 2 1 0 57 14 5 0 0
Jarek Malczyk 4 3 2 0 0 1 3 0 0 2 0 9 3 0 1 0 1 0 50 0 2 1 0
Marta Sieklucka 3 3 0 0 0 0 0 0 0 3 0 6 3 0 3 1 3 3 30 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony