Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT II
2
3
VS
(20:17, 20:17, 16:20, 18:20, 14:16)
EXATEL
Raport meczowy
36/94 ATAK 51/132
5 BLOK 2
4/54 SERWIS 8/89
43 BŁ. PRZECIWNIKA 29
88 SUMA 90

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Grabarski

EXATEL


PKT 26 SR 5 PKT/SR 5.2
ATAK 19 BLOK 1 SERWIS 6

ATAK%

47.5

SERWIS%

31.58
ATAK

Piotr Grabarski

EXATEL


ATAK 19 SR 5
ATAK/SR 3.8 ∑A 40

ATAK%

47.5
SERWIS

Piotr Grabarski

EXATEL


SERWIS 6/19 SR 5
SERWIS/SR 1.2

TR%

47.37

WYD%

21.05

SKUT%

31.58
BLOK

Marcin Midura

PROJEKT II


BLOK 2 B1 2
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.4
PRZYJĘCIE

Mateusz Petekiewicz

EXATEL


∑P 9 SR 5
∑P/SR 1.8

DOKŁ%

77.78

PERF%

55.56

WYD%

77.78

SKUT%

77.78
OBRONA

Maciej Mendak

PROJEKT II


OBRONA 9 SR 5
OBRONA/SR 1.8 ∑O 13
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Midura 20 5 18 9 13 1 5 2 0 0 0 10 1 12 4 5 3 2 62 46 5 1 0
Maciej Mendak 14 5 12 6 7 0 1 1 0 1 1 14 3 9 9 7 0 0 72 36 9 4 0
Paweł Kotlarz 10 5 6 0 10 0 3 2 0 2 0 10 1 0 2 1 0 1 50 0 4 0 0
Jarosław Sadowski 1 5 0 0 3 0 0 0 0 1 0 8 2 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
EXATEL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Grabarski 26 5 19 3 12 1 5 1 0 6 3 8 2 2 2 5 0 1 40 20 5 5 0
Robert Wieczorek 15 5 14 3 12 2 2 0 0 1 2 10 0 8 8 5 1 1 70 35 6 1 0
Rafał Łączkowski 12.5 5 12 3 10 1 4 0 1 0 0 15 2 6 3 6 0 0 60 40 2 3 0
Michał Majewski 5 4 5 2 10 2 5 0 0 0 1 7 1 1 5 6 1 0 46 8 1 2 0
Mateusz Petekiewicz 2.5 5 1 0 0 0 0 0 1 1 2 12 6 5 2 2 0 0 78 56 5 1 0
Marta Imińska 0 5 0 1 3 0 0 0 0 0 0 10 0 2 2 0 0 3 57 29 3 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony