Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT II
3
0
VS
(20:15, 20:17, 20:11)
PANATTONI
Raport meczowy
20/42 ATAK 12/24
4.5 BLOK 1
5/32 SERWIS 1/29
30.5 BŁ. PRZECIWNIKA 29
60 SUMA 43

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Midura

PROJEKT II


PKT 17 SR 3 PKT/SR 5.67
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

66.67

SERWIS%

22.22
ATAK

Marcin Midura

PROJEKT II


ATAK 14 SR 3
ATAK/SR 4.67 ∑A 21

ATAK%

66.67
SERWIS

Maciej Mendak

PROJEKT II


SERWIS 3/11 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

54.55

WYD%

18.18

SKUT%

27.27
BLOK

Paweł Kotlarz

PROJEKT II


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Piotr Jonasz

PROJEKT II


∑P 15 SR 3
∑P/SR 5

DOKŁ%

73.33

PERF%

40

WYD%

60

SKUT%

73.33
OBRONA

Maciej Mendak

PROJEKT II


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Midura 17 3 14 2 1 0 4 1 0 2 0 6 1 3 5 2 5 0 53 20 2 0 0
Paweł Kotlarz 5.5 3 3 3 5 1 1 2 1 0 1 2 2 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Maciej Mendak 4 3 0 0 1 0 0 1 0 3 3 4 1 2 1 2 1 0 50 33 7 0 0
Piotr Jonasz 3 3 3 1 0 0 3 0 0 0 2 3 2 6 5 2 1 1 73 40 3 0 0
Jarosław Sadowski 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Krzak 12 3 10 0 0 2 5 1 0 1 3 5 0 5 3 2 3 1 57 36 1 0 0
Jarek Malczyk 2 3 2 1 3 0 1 0 0 0 1 9 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
Marta Sieklucka 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 4 4 1 1 2 0 2 3 38 13 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony