Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

1-4

PROJEKT II
2
3
VS
(13:20, 20:18, 20:16, 9:20, 8:15)
BOŚ Green Team
Raport meczowy
28/87 ATAK 33/71
1 BLOK 5
5/53 SERWIS 6/59
36 BŁ. PRZECIWNIKA 45
70 SUMA 89

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


PKT 24 SR 5 PKT/SR 4.8
ATAK 17 BLOK 5 SERWIS 2

ATAK%

39.53

SERWIS%

12.5
ATAK

Jakub Joszt

BOŚ Green Team


ATAK 15 SR 5
ATAK/SR 3 ∑A 26

ATAK%

57.69
SERWIS

Jakub Joszt

BOŚ Green Team


SERWIS 4/22 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

18.18

WYD%

13.64

SKUT%

18.18
BLOK

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


BLOK 5 B1 5
SR 5 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


∑P 5 SR 5
∑P/SR 1

DOKŁ%

100

PERF%

40

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 7
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Mendak 13 5 12 2 15 1 3 0 0 1 1 6 1 10 9 7 2 0 68 36 4 2 0
Paweł Kotlarz 13 5 13 6 8 2 2 0 0 0 0 6 2 0 3 1 1 0 60 0 2 1 0
Piotr Jonasz 5 5 3 3 10 2 3 1 0 1 0 9 2 3 14 2 3 2 71 13 6 1 0
Jarosław Sadowski 3 5 0 0 1 1 0 0 0 3 0 18 3 0 2 0 0 0 100 0 1 2 0
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Wojtek Płochocki 24 5 17 3 18 0 5 5 0 2 2 11 1 2 3 0 0 0 100 40 6 1 0
Jakub Joszt 19 5 15 3 7 1 0 0 0 4 0 17 1 1 9 3 1 1 67 7 1 1 0
Elżbieta Dalkiewicz 1 5 1 0 1 0 0 0 0 0 0 13 1 0 1 0 1 0 50 0 1 1 0
Kamila Bobke 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2 1 2 1 4 0 1 38 25 3 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony