Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

STEPSTONE
3
1
VS
(21:20, 20:11, 13:20, 20:17)
SAVILLS
Raport meczowy
27/75 ATAK 32/81
3 BLOK 1
2/68 SERWIS 4/60
42 BŁ. PRZECIWNIKA 31
74 SUMA 68

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maksymilian Krysa

STEPSTONE


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 15 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

53.57

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Stańko

SAVILLS


ATAK 8 SR 4
ATAK/SR 2 ∑A 13

ATAK%

61.54
SERWIS

Klaudia Sochocka

STEPSTONE


SERWIS 2/12 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

33.33

WYD%

16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Maksymilian Krysa

STEPSTONE


BLOK 1 B1 1
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Maksymilian Krysa

STEPSTONE


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

85.71

PERF%

0

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Marcin Jucha

STEPSTONE


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 8
Statystyki
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maksymilian Krysa 16 4 15 3 5 2 3 1 0 0 3 4 2 0 6 1 0 0 86 0 5 1
Marcin Jucha 7 4 7 1 6 0 0 0 0 0 0 13 1 0 1 8 0 0 11 0 8 0
Marcin Sidorczuk 5 4 4 2 8 0 2 1 0 0 3 7 3 0 4 2 1 1 50 0 3 2
Klaudia Sochocka 2 4 0 0 0 0 0 0 0 2 2 8 0 1 4 1 2 0 63 13 1 0
Mateusz Gajownik 1.5 4 1 1 12 0 2 0 1 0 0 5 3 0 3 4 1 1 33 0 0 1
Dominika Saide 0.5 4 0 0 0 0 1 0 1 0 3 7 2 2 4 2 0 2 60 20 3 0
SAVILLS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Wróblewicz 11 4 10 2 5 3 2 0 0 1 0 8 3 0 4 2 1 0 57 0 8 2
Piotr Stańko 9 4 8 2 3 0 0 0 0 1 0 5 3 0 1 1 1 0 33 0 6 0
Tomasz Król 8 4 8 2 9 0 8 0 0 0 2 7 1 1 3 9 5 0 22 6 5 0
Tomasz Stromidło 5 4 3 0 6 0 3 1 0 1 1 8 1 0 3 7 1 1 25 0 6 0
Anna Dobosz 2 4 2 0 1 0 1 0 0 0 0 9 0 0 0 2 3 1 0 0 1 0
Łukasz Michalak 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Marek Zujewicz 1 4 0 0 0 0 2 0 0 1 0 6 2 0 6 3 0 0 67 0 6 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)